Aviseringar
Rensa alla

Grymt osäker


gratia:

Vad tror ni?

Kan du tänka dig att ha sex med en kille? I så fall borde du testa. Kan du inte tänka dig att ha sex med en kille är du inte bög.


   
SvaraCitera

gratia:

Mitt problem är att jag finner killar attraktiva

gratia:

Jag anser att många tjejer ser bra ut och gillar deras kroppsform

Känner verkligen igen mig i det du beskriver. Men som folk säger här ovanför mig så sluta tänk kön och fråga dig själv:
Vad attraheras du av? Vem vill jag ha sex med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe96:

Vad tänker du på när du runkar? Att tycka snygga killar e snygga är inte samma sak som att vara bög.

Tänker på både killar och tjejer men i vissa perioder är det bara killar.


   
SvaraCitera

Valpen:

Kan du tänka dig att ha sex med en kille? I så fall borde du testa. Kan du inte tänka dig att ha sex med en kille är du inte bög.

Men om han inte vill ha sex men kan bli kär och vill ha en kärleksrelation med en kille, är han bög eller inte då? [rolleyes]

Det är mer komplicerat än fysisk attraktion och som redan sagt, orka sätta sig i en bestämd kategori. Om du vill hitta en bestämd så kommer det komma till dig tids nog.


   
SvaraCitera

Istället för att gå runt och undra vad du är kan du väl bara strunta i att placera dig i ett fack och bara vara den du är?


   
SvaraCitera

asso serri tänk int, ja gjorde int d förut å ja modde hur bra som helst, men nu n'r ja tänkr på det så ena sekunden e j badasslezbo å andra är ja badassbee


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

ska du byta namn varannan sekund då`?


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Men om han inte vill ha sex men kan bli kär och vill ha en kärleksrelation med en kille, är han bög eller inte då?

Är man inte intresserad av att ha SEX med personer av sitt eget kön är man inte homoSEXUELL, möjligen homoEMOTIONELL eller nått annat flumigt.

Men homosexuell är när man är sexuellt intresserad av personer av sitt eget kön.


   
SvaraCitera

Valpen:

Är man inte intresserad av att ha SEX med personer av sitt eget kön är man inte homoSEXUELL, möjligen homoEMOTIONELL eller nått annat flumigt.

Ja, men nu undrade jag ju om du skulle säga att man är BÖG då. [rolleyes]


   
SvaraCitera

gratia:

Tänker på både killar och tjejer men i vissa perioder är det bara killar.

Om du tänder på både killar och tjejer sexuellt är du väl antagligen bisexuell då. De flesta bisexuella har perioder när de föredrar det ena könet.

Sen ser inte jag det som ett problem att tända på killar. Folk bryr sig typ inte om man är bög. Även om folk drar bögskämt och sånt så är det mest för att imponera på andra, inte för att de har något emot bögar.

Mina polare accepterade att jag var bög ganska snabbt, efter några veckor är det ingen som ens tänker på att det skulle vara något konstigt.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Ja, men nu undrade jag ju om du skulle säga att man är BÖG då.

Om två killar blir kära men inte har en sexuell relation och inte är intresserade av sex med varandra skulle jag säga grattis, du har fått en bästis [wink]

Och nej, man är inte bög bara för att man tycker om sina kompisar mycket.


   
SvaraCitera

Valpen:

Om två killar blir kära men inte har en sexuell relation och inte är intresserade av sex med varandra skulle jag säga grattis, du har fått en bästis [wink]

Och nej, man är inte bög bara för att man tycker om sina kompisar mycket.

Du är för ung för att förstå känslor. [zzz] Tänker ej fortsätta prata med dig.


   
SvaraCitera

Du behöver kanske inte bestämma dig och kategorisera dig själv som någonting.. Bara se till att må bra och tycka att det du ser är trevligt och angenämt att titta på? [cute]


   
SvaraCitera

tänk inte på vilken sexuell läggning du har utan tänk på kärleken son kärlek , blir man kär så blir man kär liksom


   
SvaraCitera

gratia:

Tänker på både killar och tjejer men i vissa perioder är det bara killar.

Du kanske är bisexuell då. Du får väl testa lite och se om det känns ok. Annars är det väl inte så mycket att tänka på. Du kan inte välja vad du tänder på ändå, så varför oroa sig? Det är ju inte direkt något problem att vara bög eller bisexuell.


   
SvaraCitera