Aviseringar
Rensa alla

Gryphons flörtskola


Ämnesstartare

Hur man förför en flicka the Gryphon-style:

- Om du tar hem flickan så var noga med att börja servera vodka i plastmuggar (och förklara att du använt plastmuggar i två år för du orkar inte diska) senast tre minuter efter att ni kommit in i lägenheten.

- Visa upp ditt gevär för flickan. Skjut rakt ut i luften några gånger för att visa hur manlig du är.

- Berätta roliga anekdoter för att visa hur bevandrad du är, tex historien om när du bet av en bit av din tand när du bet i plåt och sedan slipade ner tanden själv en stund efteråt.

- Drick öl. I massor.

- Visa upp dina konstiga vänner och speciellt de som är så fulla att de inte knappt kan stå upp. Påpeka sedan att du själv brukar vara så full för jämnan och skratta sedan nöjt.

- Ha skägg. Massor med skägg. Ta på skägget, speciellt när du funderar väldigt intensivt.

- Påpeka hur många porrfilmer du har på datorn och visa även mappen där alla ligger.

- Håll upp den hand du använder mest och hota att vidröra flickan med din runkhand.

- Spela gärna romantisk musik för att förhöja den romantiska touchen på kvällen. Ju mer nazistmusik, desto bättre.

---------------------------------------

Visst är han underbar [love] (kunde inte låta bli att skapa en sån här tråd, det är ganska opassande men jag kunde inte låta bli [blush])


   
Citera

Blev du förförd av honom såhär eller vad försöker du säga?


   
SvaraCitera

Låter sexigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Blev du förförd av honom såhär eller vad försöker du säga?

Ja [blush]


   
SvaraCitera

gryphon är mannen [love]

*gryphons fanclöb*


   
SvaraCitera

Är ni UM´s Brandgelina?


   
SvaraCitera

uppenbar:

Ja [blush]

Usch och blush


   
SvaraCitera

uppenbar:

Visst är han underbar [love]

Hehe, hatade honom innan man nu håller jag med dig. [crazy]


   
SvaraCitera

uppenbar:

- Om du tar hem flickan så var noga med att börja servera vodka i plastmuggar

Han hade lovat mig att han inte drack annat än hembränt ju.


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nwgwr:

Han hade lovat mig att han inte drack annat än hembränt ju.

Han kanske har blivit en finsmakare på lite äldre dar. Explorer-vodka var det minsann.


   
SvaraCitera

uppenbar:

- Ha skägg. Massor med skägg. Ta på skägget, speciellt när du funderar väldigt intensivt.

Check.


   
SvaraCitera

känner igen många av punkterna från en annan pojke, de funkar faktiskt. otroligt nog[chocked]


   
SvaraCitera

Hehehehehehheheh


   
SvaraCitera

Är väl typ så man gör :S


   
SvaraCitera