Aviseringar
Rensa alla

GTA 4, kan inte installera


jonta

kebu12:

Bara att leta efter köket

Hon måste ju ha datorn i köket, hur ska hon kunna använda den om den står i vardagsrummet? Så långa armar har hon nog inte [cool]


   
SvaraCitera
jonta

flaxxa:

Ska testa imorn, tack för all hjälp 🙂

Okej lycka till ^^ Sitter ju ändå hela dagarna och hjälper folk med sånt här som jobb så kan lika gärna fortsätta på min fritid ^^


   
SvaraCitera

jonta:

Hon måste ju ha datorn i köket, hur ska hon kunna använda den om den står i vardagsrummet? Så långa armar har hon nog inte

Men tänkte att hon var dålig kvinna som inte visste sin plats[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonta:

Okej lycka till ^^ Sitter ju ändå hela dagarna och hjälper folk med sånt här som jobb så kan lika gärna fortsätta på min fritid ^^

Fungerar! Tackar så mycket! 😀
Tyvärr så är grafiken lite fittad som på wow! 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:pFörsök fixa det i wow förut.. men fan aldrig fungerat.


   
SvaraCitera
jonta

flaxxa:

Fungerar! Tackar så mycket! 😀
Tyvärr så är grafiken lite fittad som på wow! 🙁

Yay [party]
Försök uppdatera grafikkortsdrivrutinerna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonta:

Försök uppdatera grafikkortsdrivrutinerna

Gjorde det idag! 🙂
Kör med 800x600 med ganska lågt på grafiken, använder typ..300 utav cirka 600 MB, något med det att göra? 🙂
Men.. när man ska skriva in tex en kod som ger mig fullt health, så öppnar man mobilen och skriver in koden? right? för det fungerar inte för mig.. 🙂


   
SvaraCitera
jonta

flaxxa:

Gjorde det idag! 🙂
Kör med 800x600 med ganska lågt på grafiken, använder typ..300 utav cirka 600 MB, något med det att göra? 🙂

Dags för ett nytt grafikkort kanske ^^
Är 512mb allt du har i RAM-minne? O_o

flaxxa:

Men.. när man ska skriva in tex en kod som ger mig fullt health, så öppnar man mobilen och skriver in koden? right? för det fungerar inte för mig.. 🙂

Du skall icke fuska! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonta:

Dags för ett nytt grafikkort kanske ^^Är 512mb allt du har i RAM-minne? O_o

Tss nejnej, har 3071 MB, förstår inte varför jag inte kan förbruka mera än 600 mb.

jonta:

Du skall icke fuska!

🙁 Jag vill ju inte dö


   
SvaraCitera
jonta

flaxxa:

Tss nejnej, har 3071 MB, förstår inte varför jag inte kan förbruka mera än 600 mb.

Spelet tar nog inte mer än 600mb. Men tänk på att GTA är hemsk grafikhungrigt, så om du får konstig grafik eller lagg kanske det är dags att skaffa nytt grafikkort

flaxxa:

🙁 Jag vill ju inte dö

Du får bli bättre då [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonta:

Spelet tar nog inte mer än 600mb. Men tänk på att GTA är hemsk grafikhungrigt, så om du får konstig grafik eller lagg kanske det är dags att skaffa nytt grafikkort

Är NVIDIA GeForce 8800 GTS så dåligt? :O
Min kusin sa att det är ett bra grafikkort.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera