Aviseringar
Rensa alla

GTA 5


genus:

Haha ja precis, och så svajigt och konstigt och jävligt och usch. Älskar snabbheten man kan nå dock.

Ja den var usel på flera sätt. Finns mycket jag hoppas de lärt sig att inte göra om ifrån IV. Visst staden var imponerande men särskilt rolig var den aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Phenomenalt:

Var så länge sedan jag spelade det! Vore en riktigt nostalgitripp att få spela't igen faktiskt.

Gördetgördetgördet! [bigsmile]


   
SvaraCitera

nubbie:

Gördetgördetgördet!

Hehe.. Jo ska kanske göra det! Some way or another

Ahh...Minns att min farsa gav mig ett fusk på spelet så man fick en episk glassbil som kunde köra oändligt snabbt och krossa alla bilar i sin väg.

Sick.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Phenomenalt:

Ahh...Minns att min farsa gav mig ett fusk på spelet så man fick en episk glassbil som kunde köra oändligt snabbt och krossa alla bilar i sin väg.

[surprised] Vill också ha! [cry]

Älskar fusket som gör att man får en flamethrower och kan skjuta med den hur mycket som helst [love].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh åh på tal om fuskkoder, hoppas det blir roliga och lätta-att-komma-ihåg-fuskkodsnamn som i San Andreas.


   
SvaraCitera

nubbie:

Älskar fusket som gör att man får en flamethrower och kan skjuta med den hur mycket som helst

BURN THEM
[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Phenomenalt:

BURN THEM

Det ultimata vapnet [love]. Annars funkar det fint att köra på folk, ljudet är nice [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh, funderar på att skriva det på min önskelista, heh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

GTA2

🙂

Bäst i serien tillsammans med Vice City och San Andreas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

🙂

Är det enda jag har spelat men ack så grymt det är [love].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

Karaktären som pratar låter dock rätt tråkig

ryktas om att det är tommy vercetti faktiskt[wink]

eeeema:

åh, funderar på att skriva det på min önskelista, heh

2012 isf[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

ryktas om att det är tommy vercetti faktiskt

🙁
vill ha CJ


   
SvaraCitera

På GTAsajten så pratas det om att det KAN bli två episoder som öppnar upp de två andra spelen, om det nu bara blir en stad. Det vet man inte till 110%, såg någonstans att de bara pratade om Los Santos inför GTA SA också.

Är rätt så bra på att undvika att få för mycket förväntningar för ett spel som kommer om ett år(?). Men det vore såklart fett om man får speeda genom öknen eller hoppa fallskärm från Mont Chilland (säker felstavat) igen [y]

Det jag tycker mindre om att hundar ska vara med på spelet, i så fall lär jag inte skjuta dem iaf. [n] /hundvän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Colour Television:

Det jag tycker mindre om att hundar ska vara med på spelet, i så fall lär jag inte skjuta dem iaf. [n] /hundvän

kanske inte går att skjuta dem, typ att personen automatiskt riktar vapnet upp i luften om man siktar, kan också bli att man kan skjuta och sen skinna dom, red dead redemption style 😉


   
SvaraCitera

The Saviour:

kanske inte går att skjuta dem, typ att personen automatiskt riktar vapnet upp i luften om man siktar, kan också bli att man kan skjuta och sen skinna dom, red dead redemption style 😉

Det vore att jävlas ordentligt med mina djurättsaktivistkompisar i så fall ^^


   
SvaraCitera