Aviseringar
Rensa alla

GTA 5 (PC) ||Den officiella tråden||


Ämnesstartare

I denna tråd dellar vi med oss av vad vi gör i Los santos och diskuterar spelet i allmänhet. Dela gärna med er av era specs på datorn ni kör på och gärna vilken upplösning samt hur hör FPS ni får!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Själv har jag inte hunnit packa upp spelet då jag pricis kommit hem från London. Får se om jag har "feber" imon och måste stanna hemma från skolan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr dt e jättestörande med barn i gta :(:( 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GTA?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kör side missions först istället, för när man klarat ut spelet så är det inge kul att köra längre, så ta det lugnt bara Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
tkr dt e jättestörande med barn i gta :(:( 

det.. finns inga barn i gta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

det.. finns inga barn i gta

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni får jättegärna spela i singleplayer-mode, men håll er borta från mig online. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Mycket glad

du menar såna online eller Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

larviga ni är

en kille vill snacka gta och ni dissar honom pga ålder? hade gärna spelat om möjlighet fanns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

du menar såna online eller Rodnar

Rodnar

just can't do it 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roligt att jag hade användarnamnet Los Santos precis så för kanske fyra år sedan på någon internet cummunity Mycket glad Kommit på helt solo och så heter världen nu detsamma om jag förstått korrekt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Roligt att jag hade användarnamnet Los Santos precis så för kanske fyra år sedan på någon internet cummunity Mycket glad Kommit på helt solo och så heter världen nu detsamma om jag förstått korrekt?

Hahaha, grymt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol har det släppts till PC än?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
lol har det släppts till PC än?

Japp, kom igår


   
SvaraCitera