Aviseringar
Rensa alla

Gta 6


Ämnesstartare

Är det nån som vet när gta 6 släpps? och var det ska utspela sig?  villka förbättringar skulle ni vilja ha? 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nej
Nej

Vill ha tillbaka spelfysiken från gta iv, har stört mig på i gta v sedan releasen att det är så "trögt" att göra backflips och stegra med motorcykel.. samt att bilarna är klistrade mot marken..  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nästa spel får gärna utspela sig i vice city (miami) om det prompt måste vara usa, london hade varit mkt intressant i 3D med modern grafik!!


   
SvaraCitera
Smilen

nej


   
SvaraCitera

San Fierro (San fransisco) tror jag hade funkat rätt bra. annars kanske Las Venturas.
Fast helst hade jag sätt typ London.


   
SvaraCitera

Mellan 2018-2020 släpps möjligen ett GTA 6.

Källa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Las Vegas hade varit coolt tyckte det var roligare att slåss i gta 4 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Vill ha tillbaka spelfysiken från gta iv, har stört mig på i gta v sedan releasen att det är så "trögt" att göra backflips och stegra med motorcykel.. samt att bilarna är klistrade mot marken..

mmmmh, älskar GTA IV-fysiken +_+


   
SvaraCitera

S3ON:
Nej
Nej

Vill ha tillbaka spelfysiken från gta iv, har stört mig på i gta v sedan releasen att det är så "trögt" att göra backflips och stegra med motorcykel.. samt att bilarna är klistrade mot marken..  

iv är ju som slow motion i jämnförelse med gta 5


   
SvaraCitera

Saknar fortfarande San Andreas.


   
SvaraCitera

dom får att lyckas otroligt bra om dom ska göra ett gta 6 så måste de ju va bättre än gta 5 blev vilket ä sjukt bra


   
SvaraCitera

men de pratas väl att spelkartan ska bli skitstor vilket ja hoppas o med mkt landsbygd hoppas ja också, o ni som saknar de gamla spelen.. de ä ju bara fortsätta spela dom, gta san andreas finns ju o köpa till ps3 o sen tror ja de går ladda ner/köpa på playstation store på ps4 också så man behöver ju inte ens ha kvar dom gamla konsollerna för de


   
SvaraCitera

Enda jag undrar är hur jävla insane grafiken kommer vara !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

iv är ju som slow motion i jämnförelse med gta 5

pga bildfrekvensen väl och dess usla konsol-port 


   
SvaraCitera

S3ON:

pga bildfrekvensen väl och dess usla konsol-port 

venne men ja prova o spela iv efter ja vant mig med gta 5 o de va seriöst som i slow motion, sen så känns inte de spelet klart utan att dom släppt de bara, dock ok spel att modda att bilarna går fort


   
SvaraCitera