Aviseringar
Rensa alla

GTA the Lost and Damned


Ämnesstartare

Är det någon som vet när det här spelet kommer ut? Och kommer det komma ut till PS3? [crazy]

bf8f6_gta_lost_and_damned_review.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=240410&page=1

Jag har redan kollat google [wink] Men jag hittade inte när det skulle komma ut i Sverige, eller om det skulle komma ut till Ps3. Jag hittade bara att det skulle komma ut till Xbox 360...


   
SvaraCitera

biglord:

Jag hittade bara att det skulle komma ut till Xbox 360...

Så är det. Microsoft betalade en massa extra till Rockstar för att det skulle bli exklusivt.
De vill att du ska köpa en Xbox...


   
SvaraCitera

Myksa:

Så är det. Microsoft betalade en massa extra till Rockstar för att det skulle bli exklusivt.
De vill att du ska köpa en Xbox...

Löjligt. Tur då att Saints Row 2 var mycket mer GTA än GTA 4 någonsin kommer att bli.


   
SvaraCitera

biglord:

Jag har redan kollat google [wink] Men jag hittade inte när det skulle komma ut i Sverige, eller om det skulle komma ut till Ps3. Jag hittade bara att det skulle komma ut till Xbox 360...

[y]


   
SvaraCitera

Mawns:

Saints Row 2

Bra spel? Värt att spela?


   
SvaraCitera

Myksa:

Bra spel? Värt att spela?

Jepp. Ettan var utomordentligt dåligt, men Saints Row 2 känns verkligen som en "riktig" uppföljare till San Andreas. Väldigt roliga minispel (zombie survival istället för BOWLING LOL), samma "ta över staden"-känsla med många moment som fanns med i San Andreas, fast förbättrade, riktigt kul att kunna modifiera sin karaktär (min har utsvängda byxor, gulblåa platåskor, en kungakrona, blågröna dreads, goate och mustasch, lång röd blottarrock och en massa coola detaljer. och så är han svart och pratar som Samuel L Jackson)

Jag blev besviken för att GTA 4 kändes mest som ett steg bakåt än framåt. Saints Row 2 har kanske inte samma seriösa story och miljondollars-röstskådespelare, men varje uppdrag i spelet är roligt och originellt.

8/10


   
SvaraCitera

Mawns:

8/10

Seriös recension. [bigcheers]

quote=Mawns]Jag blev besviken för att GTA 4 kändes mest som ett steg bakåt än framåt.

för mycket jobb lagt på att bygga upp staden och för lite på resten.
Jag tycker Vice City var bäst, tyckte om hur man kunde köpa olika "företag" vilket gav pengar och uppdrag. Snyggast miljö också.
de lade energin på fel ställen i GTA IV, för mycket bygga stad för lite bygga resten...
Och bowling etcetera var ju urtrist redan första gången. [n]


   
SvaraCitera

Myksa:

Jag tycker Vice City var bäst, tyckte om hur man kunde köpa olika "företag" vilket gav pengar och uppdrag. Snyggast miljö också.

Jag tycker att mycket påminner om Vice City faktiskt, särskilt den bizarra storyn som är rätt inspirerad av Scarface-filmer. Det finns en hel del najs strider i spelet i stil med Lance Vance-striden i slutet av Vice City.

Om du hittar spelet för 399kr eller mindre så är det ett definitivt köp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Så är det. Microsoft betalade en massa extra till Rockstar för att det skulle bli exklusivt.
De vill att du ska köpa en Xbox...

Hatar att Microsoft har så mycket pengar [n] Dem har gjort likadant med Dead Rising [sad]

Mawns:

Saints Row 2

Hmm... Ska nog kolla in det [wink]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera