Aviseringar
Rensa alla

GTA VI


Ämnesstartare

Tänkte att man kunde berätta om konstiga/Roliga saker som man råkat ut för i GTA Vice city/San Andreas/VI


   
Citera
Ämnesetiketter

Kommer ihåg uppdraget där man får flyga Hydran för första gången och jag visste inte att man kunde "engaga" fly-mode genom att tryck fram höger joystick.
Så jag spenderade över en timme med att flyga den sträcka, vilket jag gjorde som att jag åkte i en helikopter.
Riktigt jävla drygt när de skickade andra hydror efter en. Jag hade knappt kommit en meter innan de började skjuta mig. Stabil som jag är lyckades jag ta ut dem naturligtvis, men ändå; drygt var det.


   
SvaraCitera

GTA IV menar du antagligen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

GTA IV menar du antagligen...

Jo ja mena det


   
SvaraCitera

Lite Fel tråd men tänkte säga de kommer ett nytt i slutet av månaden iaf expansion.


   
SvaraCitera
sincan

Typ en sån som bara gjorde sådär typ.


   
SvaraCitera

sincan:

Typ en sån som bara gjorde sådär typ.

typ


   
SvaraCitera
Orvarn

En gång ba tja liksom kom snubbe ba å upp på den o sen pang wow wtf bara runt o i bilen fort som fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja dog, det var kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kraschade, flög ut genom vindrutan rakt på en snut som föll nerför en trappa och dog. Det såg mycket roligare ut än det låter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snusarn:

GTA Vice city/San Andreas/VI

VAFAN finns gta 6?
var köper man det?


   
SvaraCitera

Karrofin:

än det låter

Lät faktiskt väldigt roligt också [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

95arn:

VAFAN finns gta 6?
var köper man det?

GTA VI finns intre, det var menat att stå GTA IV


   
SvaraCitera

Att bli skutsad av Romans cab kompis 'indiern' tyckte jag var rätt underhållande. Killen kör ju som en jävla idiot. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Vice City, fick 6 stjärnor och lyckades sno en pansarvagn. Inget särskilt antar jag, men det var faaaan så roligt


   
SvaraCitera