Aviseringar
Rensa alla

Gud älskar dig!


Ämnesstartare

skoj för honom/henne då.


   
SvaraCitera

Gud får "älska" mig hur mycket han vill, till dess att han sonar sina brott tänker inte jag älska honom tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah dra den om rödluvan med, snälla?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så gud struntar fullständigt i hur vi lever våra liv så länge vi ber om ursäkt så fort vi gjort något "dåligt"? En dömande gud av den sorten förtjänar inte att dyrkas.

För övrigt så bör du sluta missionera och låta folk skapa sin egen tro, att du "sprider ordet" beror antagligen på att du själv är osäker på om det du tror verkligen är rätt och behöver en likriktad massa för att känna dig trygg.

Om jag skulle följa någon organiserad religion så skulle jag inte välja en som är en omarbetad version (kristendom) av en omarbetad version (judendom) av det ursprungliga budskapet (zoroastrism).
Du borde läsa Avesta, för gammal är inte bara äldst utan även bäst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"ok"


   
SvaraCitera

Brukar brunka till Guds ära. Känner att jag är ett med Gud när det går samtidigt.

Glöm bara inte bort att Gud är rasist.

Femte Moseboken 23:2

"Ingen av blandad härkomst får upptas i Herrens församling; inte ens hans efterkommande i tionde led får upptas där."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok.


   
SvaraCitera

L Ron Hubbard älskar mig mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lambda89:

Gud får "älska" mig hur mycket han vill, till dess att han sonar sina brott tänker inte jag älska honom tillbaka.

Vilka?


   
SvaraCitera

Jävligt stort lol


   
SvaraCitera

daisy:

Vilka?

Krig, folkmord, barnmord, stämpling till barnmord, stämpling till våldtäkt.
Det är väl de ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera