Aviseringar
Rensa alla

Gud eller Big Bang? IQ eller hokuspokus explosion?


Ämnesstartare

KingGurka:

Även om de är låsta...

Och varför har alla mina tidigare trådar om Big Bluff låsts?

Varför får man inte öppet kritisera Big Bang-flummet utan att tystas ner? [cool]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Fel!

Både Gud och alla Hans energier är EVIGA!

Hört talas om Energiprincipen?

Gud är för övrigt själva Energikällan! [y]

FEL!
Universum är evigt! Därför har det ju inte bara skapats ur tomma intet. Det har alltid funnits [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Nej. Snubben hävdar att solen kretsar kring jorden,

Att Solen kretsar kring Moder Jord har jag bevisat här:

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=167712&page=1

OK? [y]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ChickiBull:

Universum är evigt! Därför har det ju inte bara skapats ur tomma intet. Det har alltid funnits

Enligt Big Bang-teorin så fanns absolut ingenting innan själva Bangen (inget rum, ingen tid, ingen energi, ingen materia) varför universum INTE är evigt enligt Big Bang-teorin! [no-no]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Hur kan något rum överhuvudtaget ha börjat expandera, då det ju enligt teorin inte ens fanns något rum som skulle ha kunnat börja expandera?

alla bevis pekar dit...förklara annars varför det inte går att se längre än 13,3-15 miljarder ljusår det är däremot ologiskt...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

enni:

Det är ganska svårt att säga emot det han skriver i den här tråden.

nej han tramsar och är ologisk! nu använder jag samma sätt att säga emot som han gör så det borde ju vara legitimt.


   
SvaraCitera

qazedctgb:

nej han tramsar och är ologisk! nu använder jag samma sätt att säga emot som han gör så det borde ju vara legitimt.

näää[y]


   
SvaraCitera

KingGurka:

Nej. Snubben hävdar att solen kretsar kring jorden, han har INGEN koll.

har du sj läst någon astronomi?


   
SvaraCitera

enni:

har du sj läst någon astronomi?

Läst som i högre studier? Nej. Haft ett intresse av och läst lite här och där, och lite olika böcker? Ja. TS har inte kunskapsnivåerna av en tioåring, eller rättare sagt, är ett troll.


   
SvaraCitera

KingGurka:

Läst som i högre studier? Nej. Haft ett intresse av och läst lite här och där, och lite olika böcker? Ja. TS har inte kunskapsnivåerna av en tioåring, eller rättare sagt, är ett troll.

näe


   
SvaraCitera

enni:

näe

Är iofs övertygad om att du trollar också nuförtiden, men det är en annan sak.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

enni:

näe

Är iofs övertygad om att du trollar också nuförtiden, men det är en annan sak.


   
SvaraCitera

KingGurka:

Är iofs övertygad om att du trollar också nuförtiden, men det är en annan sak.

okej jaja tro vad du vill


   
SvaraCitera

enni:

har du sj läst någon astronomi?

det behövs inte att läsa mer än det man läser på mellanstadiet för att veta att solen inte kretsar runt jorden...


   
SvaraCitera

qazedctgb:

det behövs inte att läsa mer än det man läser på mellanstadiet för att veta att solen inte kretsar runt jorden...

mm.


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Enligt Big Bang-teorin så fanns absolut ingenting innan själva Bangen (inget rum, ingen tid, ingen energi, ingen materia) varför universum INTE är evigt enligt Big Bang-teorin! [no-no]

Och enligt bibeln är det bögarnas fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

alla bevis pekar dit...förklara annars varför det inte går att se längre än 13,3-15 miljarder ljusår det är däremot ologiskt...

Varför man inte kan se längre?

För att våra teleskop inte klarar av att se längre!

Förklarar fortfarande inte hur rummet kan ha börjat expandera, om det inte fanns något rum till att börja med...

Finns det inget rum till att börja med, hur kan då rummet börja expandera?

TÄNK LOGISKT, för Guds skull! [smile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

qazedctgb:

det behövs inte att läsa mer än det man läser på mellanstadiet för att veta att solen inte kretsar runt jorden...

Och ändå så finns det inte ett endaste litet konkret bevis för det påståendet...


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Finns det inget rum till att börja med, hur kan då rummet börja expandera?

jag kan inte förklara hur och jag vet inte om någon annan kan det heller men enligt all empiri i området så är det så det är...

Dödsguden:

Och ändå så finns det inte ett endaste litet konkret bevis för det påståendet...

hahahahahahahahahahhahaahahahhahahahahahahahahahahahahahaha

jooo


   
SvaraCitera