Aviseringar
Rensa alla

Gud kommer döda er vid undergången


leafar

Jolter:

de ett hundra fyrtiofyra tusen som voro friköpta ifrån jorden."

Jolter:

Endast 140 000 kommer att fara till Hans himmelrike.

144.000 eller 140.000?

Lär dig din Bibel och återkom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Gud känner mig, han skulle aldrig göra något ont mot mig. Inte ens om jag skulle mörda, vetu vrf? Nej, det vet du inte.

(jag har fått högre feber ja mår jättedåligt & ja unna mig liiite porr & ja får trojaner?!?!??! min pappa kmr inte hjälpa för hane arg & mamma vet inte hjääälp :'(
jae ledsen)
__________________________

Du har lång väg kvar tills Gud kommer acceptera dig. Jag kan inte förstå hur du kan kolla på något så smutsigt som porr. Gud ogillar utnyttjandet av Hans folk, men du njuter av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

leafar:

144.000 eller 140.000?

144000, avrundade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta applicera dina idéer och åsikter på andra människor [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jolter:

Du har lång väg kvar tills Gud kommer acceptera dig. Jag kan inte förstå hur du kan kolla på något så smutsigt som porr. Gud ogillar utnyttjandet av Hans folk, men du njuter av det.

Ursäkta? Hahah, ska DU komma och lära MIG något om GUD?
Du ska fucking ge fan i att säga vad fan "han" kommer att göra. Du har inte den belkaste fking aning om vem Gud är så du ska sluta rådgiva folk till den äckliga väg som du vill att andra väljer.
TROR DU PÅ ALLVAR ATT ALLT SOM STÅR I DIN ÄCKLIGA "HELIGA" BOK STÄMMER?
Due ju förfan jhjärntvääääätätärtettad

Ingen, INGEN, ska säga något om hur jag kommer bli straffad. Man ska inte tala om Guds existens på det sättet som du gör och du ska ge fan i att berätta för oss vad Gud kommer att göra en dag långt i framtiden. Fattaru?
Om han vill säga något så får han fram sitt budskap på något vis, vetu vrf? För han är allsmäktig till skillnad från dig din lättlurade paraasdfasdsit.


   
SvaraCitera
leafar

Jolter:

144000, avrundade.

Illa... de 4000 du sket i kommer att hata dig jättemycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

TEXT

Lugna ner dig lite nu.. [cute] [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jolter:

Man ska älska sin Gud, men också frukta Honom.

HUR VET JAG ATT HAN FINNS???????????? HUUUUUUUUUUUUUR??????? HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR??????????????????????????????????????????????????????​?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????​?????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Lugna ner dig lite nu..

Nej, ingen ska säga något om att jag syndar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jolter:

Ni kommer krossas av monster:

Fast om det bara är 144000 som klarar sig borde du väl också ligga rätt risigt till?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Nej, ingen ska säga något om att jag syndar.

Okeej [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror dock att de flesta dör vid jordens undergång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

btw, om gud finns så är det en kvinna jag lovar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Ingen, INGEN, ska säga något om hur jag kommer bli straffad

"Jag blir kåt när jag tänker på honom, dock inte extremt kåt, men sen när vi ses och håller på är det typ omöjligt för mig att bli kåt..
Han slickar, pullar & rör vid mig ganska snabbt och hetsigt och jag vill prova lite saktare & mjukare (för det kanske skulle få mig kåt) men vågar inte be honom sakta ner.. Några tips på hur man kan be honom att sakta ner?"

Du lägger till och med ut ditt mest privata liv för alla att läsa. Kanske är det du som är den Babyloniska skökan som kommer öppna pandoras ask. Tänk på vad du gör med ditt liv, öppna dig för Gud och gör av dig med oket från den vidriga värld du lever i.

Gud kommer att älska dig, trots dina synder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jolter:

öppna dig för Gud

Hur gör man det då? [cool]


   
SvaraCitera