Aviseringar
Rensa alla

Gud löser era problem! [klicka för vägledning]


Ämnesstartare

i denna tråd så tänker jag, i egenskap av gud, hjälpa er med era problem.

REGLER
jag hjälper bara till med problem som följer forumets regler, och tar inte ansvar för eventuella regelbrott som nämns i tråden.

ni måste beskriva problemet utförligt, och problemet bör vara av sådan art att det faktiskt kan lösas.

jag sysslar inte med ändrande av naturlagar och annat trams.

för att jag ska kunna hjälpa er så måste ni hjälpa till efter full förmåga, och göra precis som jag säger.

jag löser era problem i mån av tid, jag är trots allt en upptagen gud.

jag reserverar mig rätten att skratta åt fucktards som jag inte gillar, istället för att hjälpa dessa.

följ dessa regler och jag kommer med 100% säkerhet kunna hjälpa er med ert problem. alla är välkomna att posta en förfrågan.

THUNDERCATS HOOOOOOOOOOOOO

(video inte nödvändigtvis relaterad)


   
Citera
Ämnesetiketter

jag behöver 200,000 imorgon annars skjuter dom sönder mina knän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mastodontfilmsMats:

jag behöver 200,000 imorgon annars skjuter dom sönder mina knän

ring polisen, förklara läget. alternativt sälj dina njurar på ebay! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill ha pengar. [blush] ge mig pengar, BEHÖVER :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjockboll:

att hålla snokande människor borta när jag inte orkar ladda min mobil
KANSKE

REDOGÖR FÖR DITT PROBLEM NU, BIFOGA MOBILTELEFONMODELL OCH ABONNEMANG [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

vill ha pengar. [blush] ge mig pengar, BEHÖVER :((

klipp dig, skaffa dig ett jobb. alternativt sälj dig till skitiga polacker nu när bärplockarsäsongen är över.

vilka summor behöver du?


   
SvaraCitera

mörknäs:

REDOGÖR FÖR DITT PROBLEM NU

ska till biblioteket! kommer sen [blush][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjockboll:

ska till biblioteket! kommer sen [blush][mad]

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej Gud, jag behöver inga materiella ting som de lyckosökarna ovan.
Vill ha en mamma och en pappa, hur får jag det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Hej Gud, jag behöver inga materiella ting som de lyckosökarna ovan.
Vill ha en mamma och en pappa, hur får jag det?

du får beskriva ditt problem mer i detalj. tilldelades du inte respektive förälder vid födseln?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

du får beskriva ditt problem mer i detalj. tilldelades du inte respektive förälder vid födseln?

Blev lämnad på BB som bebis, mina föräldrar ville inte ha mig. Tillbringade sedan min tid på barnhem, sedan rymde jag och nu lever jag på gatan. De enda pengar jag får tag i lägger jag på internetcafé. Vill så gärna ha föräldrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Blev lämnad på BB som bebis, mina föräldrar ville inte ha mig. Tillbringade sedan min tid på barnhem, sedan rymde jag och nu lever jag på gatan. De enda pengar jag får tag i lägger jag på internetcafé. Vill så gärna ha föräldrar.

och hur gammal är du nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

och hur gammal är du nu?

18.


   
SvaraCitera

jag läser på lärarprogrammet. 3.5 år av 5 är slutförda. jag vill nog inte bli lärare. men nu kan jag inte välja om, eftersom man inte får låna pengar av csn än för ett visst antal år. hur ska jag lösa detta problem? ställ gärna följdfrågor gud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

18.

min expertkunskap säger mig att familjehem förmodligen är alternativet för dig. detta brukade förr kallas för fosterhem, och att bli placerad i ett sådant är möjligt när du är 18. jag rekommenderar att du kontaktar närmaste socialkontor (telefonnummer går att googla fram), och bokar in en tid. säg att det är mycket brådskande, så ska du nog vara placerad hos en familj inom några veckor.

bra, visst? [party]


   
SvaraCitera