Aviseringar
Rensa alla

Gud [love]


Ämnesstartare

fascinerande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Även om din Gud finns osv så har kristendomen fel i sitt sätt att tänka tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÅHHHH. SLUTA SÄTT NAMN PÅ SAKER. VAR TROENDE, MEN SÄTT INTE NAMN PÅ DET.

Kristendomen hit och dit, regler hit och det. FELFELFEL.

Ta in alla intryck och allt bra inom tron och gör det till din egna tro istället.

Uhhh.


   
SvaraCitera

Hehe jag snackade med Gud idag.. Fan vilken lirare alltså! Han var i en bubbel pool med minst 10 tjejer, vita såklart. Sen så skämtade han massor om judarna, haha fy farao vad rolig han var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rille19:

haha fy farao vad rolig han var.

Till skillnad från dig då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med om Angelize som jag skrev i din andra tråd också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Voldo:

Till skillnad från dig då.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill också göra det, men kan inte hur mycket jag än försöker, känns så korkat och falskt bara [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead End:

Vill också göra det, men kan inte hur mycket jag än försöker, känns så korkat och falskt bara [sad]

[zzz]


   
SvaraCitera

soimpolite:

nej det har han inte och om han har det fanns det en anledning. det är inte konstigt att vi inte kan förstå allt Gud gör

Vet inte om du ser det som konstigt att vi inte förstår varför han ska massmörda folk i Haiti?


   
SvaraCitera

Hovnarren:

stackarsfilur: Eller så kan det vara att jordskorpan rör på sig på ett sätt som är helt naturligt och som ingen kan styra över

Jadu, Gud är uppenbarligen inte så god och allsmäktig som vissa tror...

Ni erkänner själva att det inte är gud som skapar jordbävningen, utan att det är en naturlig sak som händer på jorden som han skapat 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ta in alla intryck och allt bra inom tron och gör det till din egna tro istället.

funkar inte för mig. vill tillhöra ngt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

9317niem:

Ni erkänner själva att det inte är gud som skapar jordbävningen, utan att det är en naturlig sak som händer på jorden som han skapat 😉

Och du förstår inte att det är ett problem att Gud inte kan göra någonting åt människornas lidande? Lite dumt att be till honom hursomhelst. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gud, tack för att jag finns och att du gav en så vacker jord att leva på. tack för all skönhet, intelligens och inspiration du omgärdar mig med. Gud, hjälp på provet imorgon, Gud jag behöver dig verkligen. jag vill ha alla rätt på det här provet och det kan jag icke få endast med kunskap. Gud, jag behöver dig med mig. Gud, jag behöver ditt vakande öga och dina hintar när jag skriver en siffra fel eller använder fel nuvärdefaktor. Gud, var med mig imorgon. jag lovar att förbli jungfru livet ut och tjäna dig osv. AMEN

-[love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera