Aviseringar
Rensa alla

Guild - namn?!


Rock N Roll ! Jag behöver verkligen alla coola grabbars (och tjejers) hjälp.. Jag ska starta en klan, klubb, guild, you name it. Hur som helst, jag vill ha ett namn som sticker ut lite. Inte som några dåliga exempel: Orgaasm, FlowersInBags, AGD, Spanish Danish, LOLwish. Utan mer som: Shadowline, Darkside, BioHaZarD, MadCats. Snälla, hjälp! kom med något förslag, vore till ENORM hjälp !

ezzyscreenshot.PNG


   
Citera

Horde i magen

~*LOLZ*~


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

~*LOLZ*~

Ungefär så kände jag med... -.-


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Horde i magen

[love] Fanns på min gamla server. [blush]


   
SvaraCitera

va e det för spel?


   
SvaraCitera

Lament:

[love] Fanns på min gamla server. [blush]

Fanns väl fan en på varje server?

Min guild hette Chinese Hotties [blush] Var dock ensam medlem. [sad] Fick iaf pengar för folk troddfe ja va tjej.


   
SvaraCitera

Om det är du som ska skapa den kan den heta "Our GL is a girl", lär bli populärt. [cute]


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Min guild hette Chinese Hotties

Min hette Terokkar Terrorists?!?!? [cry] Töntigt namn, men vi var den bästa guilden på Alliance-sidan. [blush]


   
SvaraCitera

Gorgath:

va e det för spel?

Dragonica. Ett MMORPG spel. klassiskt "få uppgifter, slå ihjäl monster och mörda bossar" spel... Mycket likt ZOMG eller maplestory.. förutom att detta är ett sidescrolling 3d spel.

Lament:

Om det är du som ska skapa den kan den heta "Our GL is a girl", lär bli populärt.

Fast det är inte sådär väldigt coolt. Det ska vara coolt. Som shadowline eller dark crusaders..


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

Det ska vara coolt. Som shadowline eller dark crusaders..

Det är ju töntigt om något. [sad]


   
SvaraCitera

Lament:

Det är ju töntigt om något.

Moget. Herregud.


   
SvaraCitera

orka.. jag spelade maplestory och kom till lvl 97.
men sen lade jag av.. min guild hette '' Tranquility ''
vad sägs om det namnet? [tired]


   
SvaraCitera

Solaris?
Synergy?
Aeon?
HelloWorld?
iLegendary?


   
SvaraCitera

Hur långa namn kan man ha? Vore ju najs med typ Leave Britney aloooone eller nåt.


   
SvaraCitera

The Death Angels!!!


   
SvaraCitera