Aviseringar
Rensa alla

Guilty pleasure-musik-tråden


time
 time

Tobbish:

till något eget så..

Nu vill jag att du omedelbums ber Nintendo slå dig lite lätt på baksidan av ditt huvud (sådär som Gibbs gör, i NCIS) för att du snodde min idé. Eller min post.

Vad ska jag erkänna nu liksom? Dansa pausa? För att den får mig att tänka på den trevliga umträffen? VA?

Ingen respekt alls.


   
SvaraCitera

True story.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Bon jovi.
Have a nice day är som crack ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skäms inte för musik.


   
SvaraCitera

Tobbish:

Men ja, till något eget så... [cute]

Var finns en dansande smiley när man behöver den?

ja, åh ja, så jävla mycket ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, Glee-musik brukade vara _guilty_-pleasure för mig men sedan insåg jag att det faktiskt är asbra o trevligt att lyssna på. Länkar några favvisar. Det är väl liiite svårt att "erkänna" för personer jag finner coola typ. Men vafan.

!!! mycket bättre än originalet.
Dold text: turnaround bright eyes! [blush]

viss religiös musik [cry] vill inte egentligen vill inte men omg dom sjunger så fint ibland! typ detta

så förbannat fin! de typ körar helt fabulöst

Misogyn populär-musik. Kort och gott så borde jag ju mentalspy en liten mentalspya varje gång jag hör snubbar sjunga om hur många slynor dom knullar och att det bara är det deras värde ligger i. Inte nog med det kan det göra mig kåt också (ofta) [sad] Detta är några favoriter:

totally talentless men så... så så catchy. "mah gurl gotta girlfriend, yeah I do those" HEMSKT.

kan knappt skämmas för eftersom att jag finner hela skivan tilltalande, inte minst i sexuellt syfte hoho.

den är så typ skrikig och hes.

hehe insåg när jag skrivit detta inlägg att jag gjort hidden text på nästan alla beskrivningar... Fick lov att ta bort för att kunna ta itu med skammen antar jag [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skäms dock inte jättemycket för henne. hon sjunger ju bra.
eftersom att hon sjunger fint och oskyldigt och ändå med en cool udd och countrytoner. när jag vill känna att livet är fint.

vill döpa en son till möjlig engelskspråkig man Declan. [blush]
eller Alistair.[cute]
[confused]

vacker och klar röst. är svag för flickljusa röster på manliga sångare. när jag känner mig superromantisk.

Emelie Autumn.
När jag står inför dömande personer.
Tuff, gothig och känslig samtidigt.

alla typer av mysko svensk folkmusik.

när jag är mystisk. oftast alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

LIGGA?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är guilty pleasure pga gillar den fett mycket men den är så sjukt töntig och jag skulle aldrig lyssna högt på den liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

är guilty pleasure pga gillar den fett mycket men den är så sjukt töntig och jag skulle aldrig lyssna högt på den liksom.

detsamma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker för övrigt att kesha har så mycket win. bara läs om henne på wikipedia.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Dold text: ligga?

Vilken jävla video [bigsmile]

genus:

Alltså, Glee-musik brukade vara _guilty_-pleasure för mig men sedan insåg jag att det faktiskt är asbra o trevligt att lyssna på

Håller med [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush] Refrängen är faktiskt väldigt stark.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Phil Ken Sebben:

Refrängen är faktiskt väldigt stark.

har inte hört den, men I am not a robot av Marina & The diamonds är fett asbra.


   
SvaraCitera