Aviseringar
Rensa alla

Guitar Hero suger


Ämnesstartare

(känner bara för att skriva av mig om värför jag hatar guitar hero lol)

GH1 och GH2 är två av de bästa spel jag spelat, men sedan GH3 så har serien bara blivit sämre och sämre.

Efter de bytt utvecklare har Activison bara bajsat ut medelmåttiga/dåliga gh-spel som Aerosmith, On Tour och On Tour Decades samt "hyfsade" som GH3 och World Tour.

GH4 har liksom precis släppt och Activision har redan utanonserat Guitar Hero: Metallica, Guitar Hero: Greatest Hits, Guitar Hero: Modern Hits och tillsist Dj Hero.

Först gjorde Activison samma sak med Tony Hawk att de bara släppte ut massa halvdana skitspel och mjölkade sönder varumärket till den punkt att många började hata hela grejen och i dagsläget föredrar nog de flesta Skate-spelen.

Och nu håller de på att mjölka sönder hela Guitar Hero-serien på samma sätt och bara släpper massa skitspel för att tjäna pengar på varumärket.

Att varje spel desutom kostar runt 700kr eller i GH:WT's fall 2000kr gör saken ännu värre.

Harmonix däremot stressar inte ut sina spel, båda Rock Band spelen har varit så pass bra som musikspel kan bli. Och deras Beatles-spel kommer smiska sönder röven på alla de 4 guitar hero spelen som är under utveckling just nu.

Guitar Hero suger balle, hata skiten.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

det sämsta med GH är ju den totalt värdelösa grafiken! dom där äckliga jävla horgubbarna som står i bakgrunden och ska föreställa bandet vars låt spelas.Gubbarna ser ut som att en 3åring lekt lite med paint


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Gubbarna ser ut som att en 3åring lekt lite med paint


   
SvaraCitera

Rock band äger GH.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GH2 = Kul men taskig grafik
GH3 = Ultimat
GH4 = Sämre musik, men askul om man är många
Rockband 1 + 2 = Yeah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GH: Metallica kommer bli bra iaf.


   
SvaraCitera

Vettigt skrivet. Synd bara att nästan alla pumpar ut varianter på saker och ting bara för att tjäna så mycket pengar så möjligt. För att btya bransch, se t.ex Saw-filmerna. Vad fan.


   
SvaraCitera
Hando

McLuver:

Guitar Hero suger balle, hata skiten.

[party][bigcheers][bigcheers][party][bigsmile][cool]


   
SvaraCitera

Har inte ens spelar Guitar Hero, intresserar mig inte ett dugg.


   
SvaraCitera

hahaha [bigsmile]
Va FAN spelar det för roll va det är för grafik när det går ut på att man ska spela rätt i en låt? [crazy] för mig skulle det lika gärna kunna vara svart bakgrund så dom kunde dragit ner min kraven lite (på PC då alltså) Highscoren är det enda jag är intresserad av [crazy]

Men håller med dig, så tråkigt att dom inte lägger ner tid på att göra kvalité spel. ;( På PC finns det tom buggar [censur] å det har stått "Download! coming soon" i snart 2 år nu [rolleyes]

En grej måste jag bara säga, (har ifs inte testat GH trummorna) GH trummorna verkar ju äga sönder Rock Band trummorna med tanke på att dom har cymbaler. Ifs va Rock Band trummorna väldigt utmanande och roliga att spela på men måste va mer känsla med cymbaler 😮


   
SvaraCitera

Mujaffa:

Har inte ens spelar Guitar Hero, intresserar mig inte ett dugg.

Trevligt att du vill dela med dig [smile]


   
SvaraCitera
sincan

l2p da real fing


   
SvaraCitera

sincan:

l2p da real fing

vatt iss döa rel fing den?


   
SvaraCitera
sincan

CharliesName:

vatt iss döa rel fing den?

instrument. Eller dota.


   
SvaraCitera

sincan:

instrument. Eller dota.

Oooooooh, du menar såååå. ja fan, jag spelar gitarr, både el å akustisk 😛
Men suger på dota -.- spelade WoW ist


   
SvaraCitera