Aviseringar
Rensa alla

Guitar Hero World Tour till PS3 eller Wii?


Ämnesstartare

Jag har lite funderingar kring Guitar Hero World Tour som jag är tacksam om jag får lite hjälp med.

Det är så att jag funderar huruvida jag ska köpa det till PS3 eller Wii? Det som talar för Wii är att jag vet att det trådlösa går att lita på. Till Guitar Hero 3 till PS3 var min gitarr alldeles konstig och betedde sig väldigt skumt i lägen som varken Wii eller 360-gitarren har något som helst problem med.

Det rör sig trots allt om nästan 2000kr, och jag vill nu helst höra från er som köpt det till PS3, och några ord om hur det fungerat eftersom jag helst vill köpa till PS3. För gitarrproblemet till föregångaren var inte något som bara gällde mig, utan även de andra två jag känner som äger det. Det oroar mig just nu!

Helpz me out! [love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Din mamma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TZ Arietis:

Din mamma?

Hon vet nog inte speciellt mycket om det här, även om hon tycker Guitar Hero kan vara ganska roligt ibland!


   
SvaraCitera

Har hört att World Tour ska ha hyfsat dåliga låtar.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

mm de finns inte många bra låtar men jag hoppas att de kommer några bra som man kan ladda ner. Man kan ju spela rock band 2 med guitar hero instrumenten också har jag hört


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Har hört att World Tour ska ha hyfsat dåliga låtar.

Inte enligt min åsikt, så det bryr jag mig inte om. Dessutom verkar det nice att göra egna låtar, även om det förmodligen inte är så fancy som det låter.

Men det jag oroar mig lite för att är fortfarande att det trådlösa ska dampa till PS3... men jag köper nog ganska snart ändå, som det känns!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera