Aviseringar
Rensa alla

Guldbröllop [party]


Oväntad:

Sååå, jag vill ha presentförslag!

När min farfar och farmor firade guldbröllop så fick dem av oss en stor fruktkorg med en massa olika frukter. Vinddruvor, apelsiner, clementiner, meloner, ja du fattar galoppen. Dessutom så fanns det en blomma och en flaska champagne i korgen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

En sådan där telefon met jättestora knappar på? ;O

[smile] älskar såna tefloner, är så härligt att dundra ner nästan hela näven på varje knapp [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Ansiktslyft [smile]

Resursslöseri, dom dör ju snart [no-no]

Borgeus:

När min farfar och farmor firade guldbröllop så fick dem av oss en stor fruktkorg med en massa olika frukter. Vinddruvor, apelsiner, clementiner, meloner, ja du fattar galoppen. Dessutom så fanns det en blomma och en flaska champagne i korgen.

Låter väl gulligt, men rätt tråkigt och opersonligt.


   
SvaraCitera

Oväntad:

Låter väl gulligt, men rätt tråkigt och opersonligt.

förvisso..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

ooa ooaare snart är jag örebroare

Var ska du bo?


   
SvaraCitera

Oväntad:

Var ska du bo?

jag har inget boende än men jag ska börja plugga på Öru.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

jag har inget boende än men jag ska börja plugga på Öru.

Förstod det. [y]

Kanske blir vi typ grannar 😛


   
SvaraCitera

Oväntad:

Kanske blir vi typ grannar 😛

:O studentgatan, brickebacken, grankottevägen???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

:O studentgatan, brickebacken, grankottevägen???

Är uppväxt i brickhebackhen där mina föräldrar fortfarande bor.


   
SvaraCitera

Oväntad:

Är uppväxt i brickhebackhen där mina föräldrar fortfarande bor.

aah. Funderar på att ansöka om en delad lägenhet där. Jag verkar inte få en etta oavsett vart i stan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

hylla deras tålmodighet

haha

fistforfight:

Oväntad: Mormor har alzheimers
Nån slags kalender kanske...

hahaha

Pepparkaksgubbe:

Blommor.

:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

hahaha

Jag är en mästerlig komiker,jag vet.

Håller för övrigt fast vid att ni bör hitta typ nån whiskey eller nånting från -59 å skänka dem den..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

aah. Funderar på att ansöka om en delad lägenhet där. Jag verkar inte få en etta oavsett vart i stan.

ooa ooaare snart är jag örebroare

Hm, på grankottevägen var det lätt att få en etta för ett par år sedan iaf. Iofs väldigt småiga lägenheter. Och välj inte ett för litet rum bara för att det är billigt, det kan bli sjukt jobbigt.


   
SvaraCitera

Oväntad:

Hm, på grankottevägen var det lätt att få en etta för ett par år sedan iaf. Iofs väldigt småiga lägenheter. Och välj inte ett för litet rum bara för att det är billigt, det kan bli sjukt jobbigt.

det är baserat på poäng, och som det är just nu så har jag ungefär 20 poäng för lite för att få erbjudande om en 1a.
Har runt 105 poäng.

Jag vet det, jag väljer ett rum i en delad lägenhet för att jag inte har något annat val. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

Jag vet det, jag väljer ett rum i en delad lägenhet för att jag inte har något annat val. 🙁

Mja just ja, men du kan ju dela rum ett tag och byta sedan när du har mer poäng. [smile]


   
SvaraCitera