Aviseringar
Rensa alla

*gulp*


Ämnesstartare

Hejsan, det är kanske lite fånigt, men jag får ångest av det här.
Jag har cheerleading träning ikväll, jag orkar inte gå och vill sluta på cheer.

De är strängt att gå på cheerl så man måste komma t.om. om man e sjuk ska man komma och kolla på. Men jag trivs inte och tycker inte det är min grej riktigt.

Plus så vet jag inte hur jag ska ta mig dit, för mina föräldrar är påväg hem från london, har ingen remsa eller ngt att åka buss på..
Sa det till min tränare, men hon säger bara att jag måste lösa det och ta mig hit. Jag vill liksom inte komma, jag vill sluta på cheerleadingen men vågar inte säga det till henne, nu när jag precis blivit insatt i programmet vi kör och ska ha tävling i februari. hjälp mig snälla, vad ska jag göra?


   
Citera

malinn:

vad ska jag göra?

Gå dit! Tag en frisk promenad! Gå dock där det är upplyst och finns annat folk. [wink]


   
SvaraCitera

Hur bra klarar de sig utan dig? Kan du hålla ut till efter tävlingen?

Mår du dåligt av det är det klart att du ska sluta, men det är alltid himla tråkigt om man som grupp måste lägga ner för att någon inte orkar röra lite på sig.


   
SvaraCitera

du är inte direkt bunden att va med i laget för livet. vill du inte så sluta [confused]


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

Vill du inte hålla på ska du naturligtvis sluta. Då är det enda att göra att samla mod och säga till din tränare. Gärna så fort som möjligt då så de hinner göra eventuella ändringar till tävlingen.


   
SvaraCitera

malinn:

vad ska jag göra?

sluta bara[party]


   
SvaraCitera

Är väl bara att säga att du vill sluta? De kan inte direkt tvinga dig att vara med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Gå dit! Tag en frisk promenad!

Hehe, tror inte det. Det är en bit.. Tar flera timmar

El Guaje:

Då är det enda att göra att samla mod och säga till din tränare.

Ja, men hon kommer att bli arg, eftersom jag inte sagt något tidigare, känns det som.


   
SvaraCitera

malinn:

Hehe, tror inte det. Det är en bit.. Tar flera timmar

Jag går 3 mil dagligen, man vänjer sig! [wink]


   
SvaraCitera

malinn:

Ja, men hon kommer att bli arg, eftersom jag inte sagt något tidigare, känns det som.

Då får hon väl bli det. Hon kan ju inte tvinga dig att hålla på och skulle det kännas bättre kan du ju prata med någon av dina föräldrar så kanske de kan hänga med som stöd när du ska säga det.


   
SvaraCitera

gå inte dit bara så räknar hon väl bort dig tillslut [tard]


   
SvaraCitera

Sluta bara gå. Hon kommer knappast leta upp dig och tvinga dig att gå, det är du som bestämmer om du ska gå eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Sluta bara gå. Hon kommer knappast leta upp dig och tvinga dig att gå, det är du som bestämmer om du ska gå eller inte.

Jaa, det är sant. Men hon tror ju nu att jag ska komma idag, borde jag säga något? Att jag inte kommer, och sen be mamma och pappa när de kommer hem från London att ringa och säga att jag slutar, eller är det fegt om ens förälder ringer o säger? xP


   
SvaraCitera

malinn:

borde jag säga något? Att jag inte kommer, och sen be mamma och pappa när de kommer hem från London att ringa och säga att jag slutar, eller är det fegt om ens förälder ringer o säger? xP

Skicka ett sms om du inte vågar ringa och nej tycker inte det är fegt att låta någon av dina föräldrar ringa.


   
SvaraCitera