Aviseringar
Rensa alla

__Gumman__ och Lampans diskussion om __Gumman__s skrift


Ämnesstartare

Eftersom modsen tycker att det inte passar sig att ha en diskussion som är en aning off topic, men ändock mycket seriös, i __Gumman__s, något för hennes intelligens förolämpande, tråd om chatten så tar jag mig nu friheten och dedikerar en helt ny tråd för detta syfte.

Jag ställer mig något kritisk till det faktum att ni rensar bort en seriös diskussion (även om den må vara en aning OT) men låter bli att rensa min tråd: Vad vet du om dina medUMare?, som är full med spam och OT-trams, trots att jag anmält och ni garanterat sett det då ni skrivit inlägg mitt bland det. [smile]

___Gumman__:

Du så gott som skriker åt mig KAN DU SLUTA SKRIVA SÅ FULT?.. inte kul att höra..

Ja, hade vi stått öga mot öga så hade jag skrikit just den frågan. Det SER fult ut när du skriver med massa random punkter som inte ska vara där.

___Gumman__:

det kan finnas orsaker bakom och människor kan bli sårade.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Varför skriver du så?

[smile]

___Gumman__:

Om du kan läsa det tycker jag det är dåligt att klaga...

Varför är det dåligt? Du kan säkert läsa om jag skriver såhär också:
d e tottallt obgriplit at scriva såhä åm mann cann skriwa ordntligt!
Men visst hade det varit fruktansvärt irriterande om jag gjorde det? [smile]


   
Citera

Berätta lite kort om vad det handlar om? Skrev hon fjortis-style eller?


   
SvaraCitera

and then ?


   
SvaraCitera

Löjligt..jag ska inte behöva bevisa något för dig eller någon annan. Detta är mitt sätt och skriva och jag trivs med det..alla ska inte bli författare..inte jag..och då är det acceptabelt att skriva på sitt eget sätt. Jag accepterar hur du skriver.det är din ensak..och detta är min ensak..jag fokuserar på innehållet framför skrivsättet.Slut på diskussionen.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

__Gumman__s skrift

__Gumman__s skrivsätt*


   
SvaraCitera

Compton GangztaH:

and then ?


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag koncentrerar mig också mest på innehållet, men även på att det ska se bra ut och vara kul att läsa. Det är inte kul att läsa text som är skriven fult, hur bra innehållet än må vara.

Att använda kommatecken istället för punkter är inte objektivt snyggare..det är bara vad du tycker..bara för att det är korrekt. Jag tycker det är snyggare såhär så låt mig göra det.


   
SvaraCitera

___Gumman__:

jag fokuserar på innehållet framför skrivsättet.Slut på diskussionen.

Men då kan du inte räkna med att andra ska ta dig seriöst.


   
SvaraCitera
Tyrael

[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

Låt henne vara [tired]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Men då kan du inte räkna med att andra ska ta dig seriöst.

Deras problem som sagt..jag är här för att hjälpa och tipsa folk som har det svårt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Berätta lite kort om vad det handlar om? Skrev hon fjortis-style eller?

Hon skriver faktiskt ordentligt, rättstavat och allt, MEN hon tenderar att använda en massa punkter istället för kommatecken, och jag kan inte förstå varför. [smile]

___Gumman__:

det är din ensak..och detta är min ensak..

Nej, hur du skriver på ett publikt forum är inte din ensak då det är många människor som läser det. Skriver du något här så får du ju såklart förvänta dig att det kan bli kritiserat.

___Gumman__:

jag fokuserar på innehållet framför skrivsättet

Varför kan du inte kombinera? Är det så svårt att bruka kommatecken?

___Gumman__:

__Gumman__s skrivsätt*

[rolleyes]


   
SvaraCitera

[tired]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

___Gumman__:

Att använda kommatecken istället för punkter är inte objektivt snyggare..det är bara vad du tycker..bara för att det är korrekt. Jag tycker det är snyggare såhär så låt mig göra det.

Jag tror att de flesta tycker att det ser snyggare och prydligare ut med kommatecken än "..." lite här och var där det inte ska vara.

XTYLE:

Låt henne vara [tired]

Varför då? [rolleyes]

Tyrael:

[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]

Jag vet, jag håller med.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Nej, hur du skriver på ett publikt forum är inte din ensak då det är många människor som läser det. Skriver du något här så får du ju såklart förvänta dig att det kan bli kritiserat.

Nehe..så hur du klär dig är inte din ensak för många människor ser dig? Inget som du gör är din ensak eftersom andra människor kan lägga märke till det? Du vet att det inte fungerar så..

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Varför kan du inte kombinera? Är det så svårt att bruka kommatecken?

Är van vid detta och trivs med det..ingen orsak att ändra mig. Sluta hacka på mig nu.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

MEN hon tenderar att använda en massa punkter istället för kommatecken,

Avskyr när folk gör så, jag läser och pausar automatiskt där det är fler punkter, irro i en sammanhängande text.


   
SvaraCitera