Aviseringar
Rensa alla

Gunilla persson vs Britt ekland


Ämnesstartare

Är rädd för Gunilla Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: fast hon tror att god är
-låta folk umgås med henne
-bete sig illa för att hennes åsikt alltid är rätt
-sätta sig på andra

Ja, sjuk... 

folk sa att min mamma var konstig och elak, att det kanske var pga. hennes kultur, humör eller beteende.
en fet xD på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ser inte sådant men såg the wicker man för ett tag sedan och britt ekland var bra i den


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Inte sett de programet, får bli Britt då hon har varit med i en Bondfilm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
Är rädd för Gunilla Ledsen

hehe folk var det för mamma med =( men det är de som är svagast & snällast, tror jag. Gunilla är väldigt känslig tror jag. britt är mkt mkt mer hårdhudad. kan tänka mig gunilla bryta ihop på golvet & grina som ett barn. inte britt


   
SvaraCitera
penja

hahahlurad: ätstörd kärring hehe men tkr om henne också

aa, men hon verkar inte helt borta åtminstone. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

aa, men hon verkar inte helt borta åtminstone. 

Tror hon hade kunnat be ngn banta, hn verkar vara sådan & sedan om man gråter säga "men skyll dig själv & sluta ät så mycket"
men har inget emot henne. hon överdriver bara med kosten tkr jag & verkar inte ha så mkt sympati för folk


   
SvaraCitera
penja

hahahlurad:
Tror hon hade kunnat be ngn banta, hn verkar vara sådan & sedan om man gråter säga "men skyll dig själv & sluta ät så mycket"
men har inget emot henne. hon överdriver bara med kosten tkr jag & verkar inte ha så mkt sympati för folk

tja, det skulle hon säkert kunna. 
såg bara nått klipp här om veckan där hon sa att hon inte trodde på spöken, det räckte för mig. då kändes hon vettigare än resten av hollywoodfruarna. 


   
SvaraCitera
penja

och gunilla är ju skitläskig så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Även om Gunilla (uppenbart) är sjuk på något sätt så  tycker jag inte att det är en ursäkt för hon beter sig ibland, någon sorts behandling skulle hon antagligen behöva.

Sedan tycker jag synd om hennes dotter, tänk att bo med sin mormor som inte verkar ha så mycket till livsenergi kvar och en mor som oftast verkar vara helt eller halvt hysterisk över det mesta (speciellt när det gäller hennes saker runt sin mamma/mormodern). Förstår att Gunilla säkert bara försöker ta hand om sin familj, men ibland blir det helt enkelt bara fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:
och gunilla är ju skitläskig så

ja, psykiskt sjuka personer brukar vara det också

penja: inte trodde på spöken, det räckte för mig.

hahaha vilket underlagSkål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MasterL: Även om Gunilla (uppenbart) är sjuk på något sätt så  tycker jag inte att det är en ursäkt för hon beter sig ibland, någon sorts behandling skulle hon antagligen behöva.

ja, alla tkr så
typ om jag mår dåligt & dricker & sedan råkar slå ngn då är det mitt fel & jag ska skämmas, må ännu sämre & bli föraktad

Förstår tanken

MasterL: Sedan tycker jag synd om hennes dotter,

ja & det är så synd att vi & de som filmar (+ alla) inte säger ngt
Men det är så; folk ser & säger inget. de vet ej vad de ska säga


   
SvaraCitera
penja

hahahlurad: ahaha vilket underlag

tja nu var det ju bara team gunilla och team britt vi hade att välja på så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vrf starta jag ens tråden? tror jag lämnar den
tål e att folk snackar skit om de som har det jobbigt :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

tja nu var det ju bara team gunilla och team britt vi hade att välja på så

ja, det är bara de alternativen som finns i pollen 🙂 håller med dig. 100%


   
SvaraCitera