Aviseringar
Rensa alla

Gurkmeja


Ämnesstartare

Hon finns inte. Lovar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Hon finns inte. Lovar dig.

Precis, tror ej de heller...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johnwoxberg:

Precis, tror ej de heller...

Men du önskar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papper:

Haha, den har jag inte sett. 😀

Sagan om ändringen

En mycket trevlig parodi för övrigt[smile][party]


   
SvaraCitera
Papper

the king of kings:

Sagan om ändringen

En mycket trevlig parodi för övrigt[smile][party]

Ahaa, den måste jag se nån gång!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I sanningens ögonblick så upptäcker du den håriga dasen i ditt ansikte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crazylegs:

Seriöst !!! Sluta hänga ut tjejen som något jävla objekt för helvete ! Vissa lite jävla respekt förfan. Bara för att hon har erfarenhet och är lite " lätt på foten" innebär det inte att du kommer få doppa din lilla
pee-wee. [no-no]

"Om jag verkar hjältemodig nu och försvarar henne får jag nog doppa min abnormt gigantiska pee-wee i henne![smile]"

[blush]


   
SvaraCitera

Crazylegs:

Seriöst !!! Sluta hänga ut tjejen som något jävla objekt för helvete ! Vissa lite jävla respekt förfan.

word, men vissa killar verkar tro att man inte behöver visa respekt till tjejer som inte är oskulder...

Johnwoxberg:

Är hon på riktigt lr?, en seriös tjej som gillar att fåå kuk?

"som gillar att få kuuuk", fan vad äcklig du är, tjejer har väl rätt att gilla kuk lika mkt som ni killar gillar fitta, hatar att man ska bli sedd som nån jävla hora bara man har sex. (jag vet att han inte sa nåt om hora men sättet han skrev det på gjorde mej sur)


   
SvaraCitera
Åtta

kimberlyjoness:

tjejer har väl rätt att gilla kuk lika mkt som ni killar gillar fitta

Vadan detta? Jag trodde att du gillade sexism. Eller tja, i och för sig, om man är sexistisk mot båda könen så vore det ju nästan jämställt, och det vore ju fruktansvärt. Bättre då att välja ett kön att vara sexistisk mot. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

John Voxberg är ett fult namn och du är säkert en framtida väldtäktsman. Ditt jävla äckel! [no-no]


   
SvaraCitera

Åtta:

Vadan detta? Jag trodde att du gillade sexism. Eller tja, i och för sig, om man är sexistisk mot båda könen så vore det ju nästan jämställt, och det vore ju fruktansvärt. Bättre då att välja ett kön att vara sexistisk mot.

vad fan snackar du om ? jag e typ så mkt feminist man kan bli. fast ioförsig så hatar jag män också,är det dom jag är sexistiska mot ?


   
SvaraCitera

Budolicious:

Hon finns inte. Lovar dig.

Var skulle hon få bilderna på sig ifrån isf?


   
SvaraCitera
Åtta

kimberlyjoness:

är det dom jag är sexistiska mot ?

Inte i just det här fallet, men i övrigt, ja. I det här fallet så påpekade du att trådskaparen var sexist, varpå jag påpekade att du knappast borde ha något problem med det, då du själv formligen sprutar ur dig sexism - om än vänd mot det andra könet.

kimberlyjoness:

jag e typ så mkt feminist man kan bli.

Där håller jag inte riktigt med dig. Jag tror inte riktigt att en människa som eftersträvar jämlikhet och rättvis behandling mot alla på allvar skulle häva ur sig att alla män är lögnaktiga as.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Var skulle hon få bilderna på sig ifrån isf?

Ja, att tjejen i sig finns är väl självklart. Men fake för det.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Ja, att tjejen i sig finns är väl självklart. Men fake för det.

Du menar att det är hon på bilderna? Om inte så borde väl nån känna personen på bilderna och nån borde känna den och nästa finns på um osvosv och så borde det komma fram att det inte är hon?


   
SvaraCitera