Aviseringar
Rensa alla

Gymma samma dag som man slutar röka


Ämnesstartare

Jag tog ett ekg, blodprov och andningstest igår på natten, då jag och min syrra o hennes kompis fick vänta i 7 timmar på akuttmottagningen.
EKG:t visade sig bra samt blodprovet. Vill bara säga återigen att allting kändes verkligt, så som stringburka sa, "placebo ska aldrig underskattas", jag var hypokondrisk. Är glad för att man tog itu med allting, nu är det bara o intala sig om att när attackerna kommer så är allting bara fake. Blev också förvånad, jag hade inga problem med lungorna trots att jag har rökt i flera år intensivt, lever nyttigt nu och har börjat med eye-q.

Ta hand om er.....

Stäng tråden...


   
SvaraCitera

Det lär inte dröja länge innan alla UMpundare kommer hit och klagar
SkYYlLllL iNTeee P ÅåÅÅå å JOOOOpPPPPPPeeeN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Det lär inte dröja länge innan alla UMpundare kommer hit och klagar
SkYYlLllL iNTeee P ÅåÅÅå å JOOOOpPPPPPPeeeN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alkohol, droger o allt är skit, det var ett misstag, jag testade cannabis. Lär er av min läxa, men observera att förr eller senare så "kan" ni få panikattacker ifall ni håller på med droger.


   
SvaraCitera

intelligentact:

Alkohol, droger o allt är skit, det var ett misstag, jag testade cannabis. Lär er av min läxa, men observera att förr eller senare så "kan" ni få panikattacker ifall ni håller på med droger.

Haha, ursäkta men, där har du fel. En del pallar droger, andra inte. Du klarar uppenbarligen inte av droger och då ska du hålla dig borta från dem. Är man svag i psyket så förstår man väl själv att det kanske inte är så bra att droga.

Jag har också fått sjuka snedtändningar men inte fan skyller jag på drogen för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skyller på mig för att jag använder ett gift som tar kål på mig psykiskt, jag har starkt psyke, ibland blir det bara så. Det handlar inte bara om psyket, utan många andra faktorer, vilken omgivning man är i, tid på dagen, ignorance is a bliss period... Föreställ dig att du röker under en lång period, du är medveten om att det är farligt, du förgiftar kroppen sakta men mot en kortare framtid ju mer du röker.. Alkoholen, den tar kål på hjärnan, det kan ni inte ignorrera, det är fakta peace and love...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är allting över 😀 Livet leker...


   
SvaraCitera

intelligentact:

Har upplevt panikångest i 1 år efter att ha testat cannabis 1 gång, då jag hyperventilerat och hjärtat pumpat som fan

intelligentact:

panikångesten

Image

Dold text: Slutade läsa där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja gymma! det kommer rensa kroppen på allt skit!


   
SvaraCitera

intelligentact:

170cm

intelligentact:

vägde 100kg.

Berode nog på att du var fet som fan, inte för att du rökte cannabis sluta skyll ifrån dig [tired]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera