Aviseringar
Rensa alla

Gymma under sommaren?


Ämnesstartare

Tänker ni ta semester under sommaren ifrån gymmandet eller gymma som vanligt och träna? Det känns ju rätt så otroligt varmt annars att vara inne i lokalen och svettas :p


   
Citera
Ämnesstartare

Har du gjort något på eget initiativ?[crazy]


   
SvaraCitera

Anura:

gymma som vanligt och träna

Brukar träna mer på sommaren faktiskt. Blir fler joggingpass under sommaren medan gympassen inte förändras så mycket varken i antal eller upplägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

långa powerwalks med bra musik i öronen under sommarkvällar [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Har du gjort något på eget initiativ?

Jag undrar bara :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

inne i lokalen och svettas :p

Styrketräna ute? Finns mängder att göra och träna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hört talas om luftkonditionering? Har ej stället det dit du går och tränar, så kanske du ska fundera på att byta till något annat? [crazy]


   
SvaraCitera

Brukar ta lite ledigt ifrån det under ett par månader. Mest för att det är skönt att under sommaren bara skita i all träning och leva jävel. Promenader blir det en hel del men gymmet nää usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oförändrat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske tränar mer kondition (typ jogga) istället för styrka på sommaren. Men jag kommer förmodligen gå till gymmet några gånger i veckan ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dock kanske gymma under kvällarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

powerwalks

Vad är en "powerwalk"? Egentligen.


   
SvaraCitera

Myksa:

Vad är en "powerwalk"? Egentligen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Power_walking


   
SvaraCitera

har semester från gymmet året runt, hehe...

Anura:

att vara inne i lokalen och svettas

om det finns ett utomhusgym kan du gymma ute i det (förhoppningsvis) härliga vädret istället? det finns här där jag bor, dock inte med löpband och så, men en himla massa annat. upptäckte det i vintras, tyckte det var ett himla bra påfund! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KnightInShiny:

http://en.wikipedia.org/wiki/Power_walking

När jag gick från bussen så gick jag långsamt för att inte gå om två tanter som antagligen trodde att de powerwalkade.


   
SvaraCitera