Aviseringar
Rensa alla

Gymnasiearbete


Ämnesstartare

Känner redan nu att mitt gymnasiearbete kommer gå åt helvete och har knappt börjat. Har fullt upp med ALLT ANNAT i skolan (går plugglinje) och håller samt på med att ta körtkort...har knappt tid. Men iaf, har världens strängaste handledare som klagar på allt jag gör och nu känns de hopplöst. Men Aja, ja ska skriva om skillnaden mellan privat å kommunal äldrevård samt göra massa intervjuer osv... Men min slutgiltiga fråga: HUR LÅNG TID TAR DET EGENTLGEN ATT SKRIVA ETT GYMNASIEARBETE PÅ RUNT 20 SIDOR? Hur lång tid tog det för er? Är jag i riskzonen eller? Det ska vara i lämnad en 'slarv' i mitten på januari, sedan den färdiga i februari. 


   
Citera

varför valde du sånnt tråkit ämne 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meta:
varför valde du sånnt tråkit ämne 

Vet fan inte 


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

Vet fan inte 

vad tycker du är kul att göra


   
SvaraCitera

elinsimonsson:
Känner redan nu att mitt gymnasiearbete kommer gå åt helvete och har knappt börjat. Har fullt upp med ALLT ANNAT i skolan (går plugglinje) och håller samt på med att ta körtkort...har knappt tid. Men iaf, har världens strängaste handledare som klagar på allt jag gör och nu känns de hopplöst. Men Aja, ja ska skriva om skillnaden mellan privat å kommunal äldrevård samt göra massa intervjuer osv... Men min slutgiltiga fråga: HUR LÅNG TID TAR DET EGENTLGEN ATT SKRIVA ETT GYMNASIEARBETE PÅ RUNT 20 SIDOR? Hur lång tid tog det för er? Är jag i riskzonen eller? Det ska vara i lämnad en 'slarv' i mitten på januari, sedan den färdiga i februari. 

Äru bög eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OnlinePizza:

Äru bög eller?

Nej jag är tjej dd


   
SvaraCitera

OnlinePizza:

Äru bög eller?

det är inget fel med att va bög


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meta:

vad tycker du är kul att göra

vet inte, men de är typ LIIIte försent att ändra ämne nu....så måste köra på detta liksom (tyvärr)


   
SvaraCitera

jag känner faktiskt en bög och man kan inte tro att han är bög för han är precis som en vanlig människa man märker inget


   
SvaraCitera

Meta:
jag känner faktiskt en bög och man kan inte tro att han är bög för han är precis som en vanlig människa man märker inget

Vadå "vanlig människa"? Man är förfn lika vanlig oavsett vilken, läggning, osv man har. 


   
SvaraCitera

schim:

Vadå "vanlig människa"? Man är förfn lika vanlig oavsett vilken, läggning, osv man har. 

men jag mena inget illa om bögar dom är också bra


   
SvaraCitera

Meta:

det är inget fel med att va bög

Sa jag det eller, bögjävel?


   
SvaraCitera

OnlinePizza:

Sa jag det eller, bögjävel?

varför använder du sånt ner klankande


   
SvaraCitera

Meta: varför använder du sånt ner klankande

är du brun hårig?


   
SvaraCitera

AyyLmao:

är du brun hårig?

jag vill va anonym


   
SvaraCitera