Aviseringar
Rensa alla

Gymnasiet - er upplevelse


Ämnesstartare

Fellas, welcome to my corner.

Så folks, hur vare när ni började gymnasiet?


   
Citera

King, bra gäng som blev tre mindre grupper i klassen. Skolan va king, lärarna va king. Finns inget negativt med min gymnasietid 


   
SvaraCitera

På nordvik blir många på smällen
obs går ej gymnasiet


   
SvaraCitera

räknas iv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maryliato :
King, bra gäng som blev tre mindre grupper i klassen. Skolan va king, lärarna va king. Finns inget negativt med min gymnasietid 

Bättre än högstadiet?


   
SvaraCitera

Pegasus:

Bättre än högstadiet?

Absolut 


   
SvaraCitera

Fick inte så många vänner första året. Fick några på slutet av året men mest såna jag drack/festade med. Var jämt trött i skolan och sov på lektionerna. 3an var lätt det bästa året.


   
SvaraCitera

alla förutom jag var ambitiösa och brydde sig om saker. lärarna var idealiska. borde inte ha gått gymnasiet just då.


   
SvaraCitera
Kudhos

De flesta vänner jag har idag är från gymnasiet. Är supernöjd med min tid där. Lärde mig mycket, fick bra betyg, har kontakt med lärare fortfarande, och bara allmänt bäst. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maryliato :

Absolut 

Gött!
Går andra ring nu, det är härligt som fan. Folket är mer accepterande, mogna, alla känner alla, det är bara fett.


   
SvaraCitera

överlag bra lärare, betydligt bättre klass än tidigare, de flesta ville något med sitt liv, eller kunde åtminstone hålla käften så gick att få studiero. överlag var folk betydligt mognare och trevligare


   
SvaraCitera

fick ett kompisgäng - vi var dem som var över när resten grupperat sig. vi hade nog rätt kul ändå. gick in i väggen efter typ halva, slutade dyka upp. slutade snacka med folk. slutförde några kurser. the end. 


   
SvaraCitera

Att komma från högstadiet till gymnasiet har vart som värsta paradiset för mig då jag har haft shit i högstadiet och om man jämför så har jag haft det riktigt gött i gymnasiet.

Nu går jag år två, och jag bestämde mig för att prata med en 1a o det var trevligt.

Lärarna är bra, eleverna är trevliga. Ja vad ska man säga, det kan inte bli bättre eller, jag har det så bra som jag kan ha ett.


   
SvaraCitera
reben

när jag börja va d vedervärdigt sen var d bra


   
SvaraCitera

Saknar det inte alls.


   
SvaraCitera