Aviseringar
Rensa alla

Gymnasieval - VRG Odenplan


Ämnesstartare

Är snart omvalsperiod för mitt gymnasieval, och har beslutsångest. Vet inte om jag ska göra om eller inte.
Mina val är:
1. VRG Odenplan Natur-natur inriktning bild
2. VRG Odenplan Natur-natur
3. Kungsholmens gymnasium Natur-natur
4. Värmdö Natur-natur (just-in-case att nåt skiter sig rejält)

Har betygen för att komma in var som helst, men vet inte vart jag vill. Fick ett bra intryck av VRG Odenplan, men sen var jag där för färdighetsprover för bilden. Människorna kändes sådär, inte så kul liksom. Mer "uppklädd middag med föräldrarna" än "woohoo fest" (som jag är).
Vilka erfarenheter har ni av VRG odenplan, ni som gått/går där och ni som har/haft vänner där? Hur är människorna? Lärarna? Lokalerna vet jag inte är så bra, men stör det? Trivsel? Plugghästar bara eller folk som kan ha kul?
Särskilt om någon kunde säga något om natur bild skulle det vara super, inte kunnat prata med nån om det. smile
Lite mojs om kungsholmen mot VRG skulle också hjälpa


   
Citera

Bara du kan nog svara på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Bara du kan nog svara på det

Vill ju ha erfarenheter från skolan så jag får veta hur det faktiskt är. Svårt att veta bara från att ha varit där


   
SvaraCitera
Robler

nått vrg har ju Sveriges högsäte snittbetyg (iaf för några år sen), men annars vet jag nada om det.

N

Kungsholmen har jag många kompisar som gick, en kompis som gick ut på 2 år ist för 3 så vill du satsa kan du göra det där.
Min syrra gick Värmdö (det i gullmarsplan), hon trivdes iaf asbra (pluggade natur journalistik och forskning) men det beror ju HELT på om man får bra lärare/klass om man trivs p much. Var på besök i Värmdö en gång såg okej ut, snyggare än thg iaf Rodnar


   
SvaraCitera