Aviseringar
Rensa alla

Gymnastik!


Kimpas
Ämnesstartare

Gymnastik är nog i min åsikt den bästa sporten som finns! någon annan som delar intresse? 😉


   
Citera

jag gick på gymnasik när jag var liten [bigsmile] vi sprang slalom mellan koner, gjorde kullerbyttor från värsta lutande madrasserna och körde "kom alla mina små kycklingar" [cute]

Slutade innan jag han börja med andra ord, all tid gick till konståkningen och scouterna (där jag varje gång bara gick och längtade till att få se när dom blandade oboypulver med vatten, så blev det jättegott! fast när man gjorde hemma gick det inte alls [cute]).

Vad går du på för gymnastik då? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Kimpas
Ämnesstartare

Jag går truppgymnastik ^^ har gjort det i drygt 7 månader, så börja väääldigt sent ;D måste säga att jag har viss fallenhet för det och tycker det är awsm! fast funderade på om man kanske skulle gå över till parkour istället 🙂 är ju lite coolare tycker jag även om jag funkar bättre på trampetten ^^


   
SvaraCitera

kennyman:

blandade oboypulver med vatten, så blev det jättegott! fast när man gjorde hemma gick det inte alls [cute]).

Det finns speciellt oboy pulver som man ska blanda med vatten. Hade sådant på båten som vi hade när jag var liten.


   
SvaraCitera

Vill vara bra på parkour.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Det finns speciellt oboy pulver som man ska blanda med vatten. Hade sådant på båten som vi hade när jag var liten.

jo tack, jag vet det nu [bigsmile]. När jag fick veta så slutade jag på scouterna [y].

Kimpas:

Jag går truppgymnastik ^^ har gjort det i drygt 7 månader, så börja väääldigt sent ;D måste säga att jag har viss fallenhet för det och tycker det är awsm! fast funderade på om man kanske skulle gå över till parkour istället 🙂 är ju lite coolare tycker jag även om jag funkar bättre på trampetten ^^

okej kul [bigsmile]. Är det många i din grupp eller? Det verkar ju grymt kul [bigsmile] var tvungen att googla, inte sett förut [cute]


   
SvaraCitera
Kimpas
Ämnesstartare

kennyman:

okej kul [bigsmile]. Är det många i din grupp eller? Det verkar ju grymt kul [bigsmile] var tvungen att googla, inte sett förut [cute]

Jag tränar dock inte i en tävlingsgrupp, så får inte vara med på det riktigt spännande sakerna 😛 ^^ men vi är väl ca 10 pers som tränar i min grupp i åldrarna 89- 93, så jag är yngst tror jag.

Harpyja:

Vill vara bra på parkour.

Min polare som också tränar i min grupp har gått över lite till parkour så han börjar lära sig de ^^ jag är dock inte alls bra på det xD men jag är iaf bättre än honom på truppgymnastik [bigcheers]


   
SvaraCitera

Kimpas:

Jag tränar dock inte i en tävlingsgrupp, så får inte vara med på det riktigt spännande sakerna 😛 ^^ men vi är väl ca 10 pers som tränar i min grupp i åldrarna 89- 93, så jag är yngst tror jag.

okej, kul endå [bigsmile] näjs, bara killar eller [smile]? hur långt har du kommit då [wink]?


   
SvaraCitera
Kimpas
Ämnesstartare

Nej är en mixad grupp 🙂 Haha jo men jag har nog kommit rätt så långt xD om vi tar trampett klarar jag som bäst sträckt 1,5 skruv (har dock inte testat vissa grejer eftersom det för vissa saker krävs fler tränare som passar när man gör hopp), på track/ luftgolv klara jag rondat, flickis, sträcksalto med halvskruv ^^ och på tumbling klara jag rondat, flickis och rondat sträcksalto [crazy] hoppas du har koll på begreppen [cute] ^^


   
SvaraCitera

okej [bigsmile] kunde du något innan eller [bigsmile]? Du har ju i alla fall kommit rätt långt ju [bigsmile]! och självklart har jag koll på begreppen ;O


   
SvaraCitera

Finns det någon känd grupp i Sverige som utövar parkour, och dit man kan komma som nybörjare och bli fett skillad? [wink]


   
SvaraCitera

mm min kusin


   
SvaraCitera

ah, fast har slutat pga cp lärare


   
SvaraCitera

Tränar också trupp fast tävlar och älskar det! Längtar alltid till träningarna och efter att få träffa laget. Roligare sport är nog svårt att hitta![smile]


   
SvaraCitera

Män och kvinnor iklädda lustig dräkt som blir sämre efter varje år förutom ryskorna, dom vet vad man ska blanda för att få far i benen.


   
SvaraCitera