Aviseringar
Rensa alla

Gympedofil?


Ämnesstartare

I duschen efter Gymet blev jag en aning rädd då en okänd man i 30års-åldern först frågade vad klockan var(misstänkt icebreakerfråga) och sedan fotsatte fråga mig om jag tränat länge och hur ofta med mera..Visste inte hur jag skulle reagera i den situationen då jag misstänkte att han stötte på mig :O så blev att försöka avsluta konversationen illa kvickt och ge mig av därifrån lite diskret genom att säga att jag ahde ganska bråttom och skulle gåXD Var helt ensamma i duschen. Berättade för en kompis om händelsen och han hade varit med om nästan exakt samma sak.. udnrar nu om någon har vart med om liknande och ifall ni tror det är normalt förekommande eller att han faktiskt stötte.. Extra plus om ni bor i norrköping då vi tror det kan vara samma man..


   
Citera
Ämnesstartare

skönt att va tjej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ordet du söker är nog bög och inte pedofil för övrigt


   
SvaraCitera

Ägd. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

ordet du söker är nog bög och inte pedofil för övrigt

Det har du nog rätt i!:P men jag är minderårig i några månader till och han minst 30!


   
SvaraCitera

coffz:

30års-åldern

Matilda1988:

pedofil

Okej, hebefil, men ändå, bög räcker troligtvis inte.


   
SvaraCitera

paranioa chachacha...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, vallhalla 😀


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera

fråga om han vill ha sex[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh, han var väl bara lite trevlig och ville prata.


   
SvaraCitera

coffz:

frågade vad klockan var

Det är ovanligt idag när alla har mobiler och klokor och grejs finns överallt.. hel klart mysko.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha vad roligt, tänkte precis skriva att det hänt mig, sen skriver du att det var i Norrköping exakt där det hände mig. Var på besök där i 2 veckor och tränade, så en gång i duschen började en man prata med mig. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så är typ alla gubbar i omklädingsrum...

Fast inget klår bastustretcharen! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

coffz:

Det har du nog rätt i!:P men jag är minderårig i några månader till och han minst 30!

Gränsen går vid femton.


   
SvaraCitera