Aviseringar
Rensa alla

Gynecomastia


Ämnesstartare

Hej, jag tror jag har gynecomastia, de är när man får puffy nipples, o jag skäms så mycket ! Och blir så ledsen varför de ska hända, vet inte varför, kanske för att jag går genom puberteten? Snälla, behöver hjälp! 🙁


   
Citera

jag med

i vissa fall försvinner det när en lämnar puberteten, så håll tummarna för dt.

om inte kan du besöka vårdis och höra med dem, har du tur så får du gratis operation 

skönhetsingreppet kostar runt 20k har jag för mig 

det andra alternativet är att träna hårt i flera år 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
jag med

i vissa fall försvinner det när en lämnar puberteten, så håll tummarna för dt.

om inte kan du besöka vårdis och höra med dem, har du tur så får du gratis operation 

skönhetsingreppet kostar runt 20k har jag för mig 

det andra alternativet är att träna hårt i flera år 

Vad är skönhetsreppet?


   
SvaraCitera

Trordupålyx:

Vad är skönhetsreppet?

skönhetsoperation hos privat klinik, läkarna där arbetar efter en estetisk linje och vill upprätthålla sitt goda rykte. Väldigt dyrt men de är generellt sett mycket duktiga på sitt arbete. Personligen har jag ej råd, men om du har kan det vara väldigt värt priset! 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

skönhetsoperation hos privat klinik, läkarna där arbetar efter en estetisk linje och vill upprätthålla sitt goda rykte. Väldigt dyrt men de är generellt sett mycket duktiga på sitt arbete. Personligen har jag ej råd, men om du har kan det vara väldigt värt priset! 

Hur mkt tror du de kostar? 🙂


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Trordupålyx:

Hur mkt tror du de kostar? 🙂

jag skrev ju d.

mellan 20-50K 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

jag skrev ju d.

mellan 20-50K 

Men , de går bort när de är kallt, eller ifall man rör där. Är de också så för dig?


   
SvaraCitera

Trordupålyx:

Men , de går bort när de är kallt, eller ifall man rör där. Är de också så för dig?

ja, exakt så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

ja, exakt så.

Hur kommer de att de går bort när man blir kall? Ifall du har skönhetsreppet, hur lång tid tar de tills man kan gå o tar de lång tid, blev du nervös, ser de konstiga ut efter operationen? Aja, får la hoppas att de går bort efter puberteten 🙂


   
SvaraCitera

Trordupålyx:

Hur kommer de att de går bort när man blir kall? Ifall du har skönhetsreppet, hur lång tid tar de tills man kan gå o tar de lång tid, blev du nervös, ser de konstiga ut efter operationen? Aja, får la hoppas att de går bort efter puberteten 🙂

Jag har som sagt inte genomfört ingreppet eftersom jag inte har råd. Jag är ej heller påläst om de kroppsliga funktionerna, vad som sker i bröstvårtorna och varför vid kyla och beröring.


   
SvaraCitera