Aviseringar
Rensa alla

Ha förhuden tillbakadragen utan att va omskuren!?


Ämnesstartare

Hej!
Finns det något sätt så man kan ha ollonet helt blottat utan att va omskuren? Tycker det ser bättre ut än förhuden ivägen, men vill endå ha förhuden kvar!

Tack på förhand!


   
Citera

man kan väl skära bort lite av den bara, typ halvomskuren? tror att jag läst ngt sådant iaf

knyt ett snöre annars!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Omskärs äldre och folk i allmänhet som blottar hela ollonet, eller är det bara så att de själva dragit tillbaka förhuden?


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Finns det något sätt så man kan ha ollonet helt blottat utan att va omskuren?

De flesta "blottar" väl ollonet när de har erektion åtminstone. Sitter du och tittar på den så ofta när den är slak att du stör dig på att inte se ollonet då?


   
SvaraCitera

Eh ja? Dra bort förhuden bara? Eller kan du ej göra detta? Har du trång förhud?


   
SvaraCitera

Personligen blottas mitt ollon då jag har stånd pga kort förhud, har inget problem med det alls.. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ej trång förhud... Hur menar du, är det typ halvt framme i slakt då eller typ?


   
SvaraCitera

Tobbish:

De flesta "blottar" väl ollonet när de har erektion åtminstone. Sitter du och tittar på den så ofta när den är slak att du stör dig på att inte se ollonet då?

[love]


   
SvaraCitera
sincan

[love][love][love]


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

, är det typ halvt framme i slakt då eller typ?

I slakt tillstånd ligger förhuden över 80% av ollonet & vid stånd så åker det av helt automatiskt.. Det går att manuellt dra över förhuden över hela ollonet vid stånd though, men släpper man huden med handen så åker den automatiskt bort.. [crazy]


   
SvaraCitera

TS: tycker du det är häftigare eller?


   
SvaraCitera

Erection, your onion!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

I slakt tillstånd ligger förhuden över 80% av ollonet & vid stånd så åker det av helt automatiskt.. Det går att manuellt dra över förhuden över hela ollonet vid stånd though, men släpper man huden med handen så åker den automatiskt bort..

Jag kan ha hela hela förhuden över ollonet i både slakt och stånd, vad är egentligen normalt?


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Jag kan ha hela hela förhuden över ollonet i både slakt och stånd, vad är egentligen normalt?

det är också normalt, vad fan spelar det för roll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jojo, men endå...

haroldlowe12:

I slakt tillstånd ligger förhuden över 80% av ollonet

Ligger typ så att lite av ollonet är framme längst ut?


   
SvaraCitera