Aviseringar
Rensa alla

Ha sex olagligt?


Imgood
Ämnesstartare

HEj!
Jag och min polare satt och diskuterade en grej
Enligt honom så är det olagligt att komma överens med en person via nätet om att ha sex. Typ man aldrig träffats och sånt, så vill man träffas och ha sex utan att betala eller bli betald. och då snackar vi om att båda är över 18. alltså båda är mellan 19-25 typ.

Han säger att det är olagligt men jag håller starkt inte med. Hur kan det vara olagligt? Han säger att på det sättet kan man ta fast internet perverser..

Jag börjar bli själv osäker på det..


   
Citera

Nej, det är inte olagligt såvida inte den ena parten är under 15.


   
SvaraCitera

Tur då att alla tjejer alltid dissat mej[blush]


   
SvaraCitera

Varför skulle det vara olagligt? [tard]


   
SvaraCitera

Det är inte olagligt.


   
SvaraCitera

Dumheter. Det är givetvis inte olagligt.


   
SvaraCitera

Det är nog hans mamma som sagt det för att han inte ska para sig med folk från nätet.


   
SvaraCitera

Imgood:

Enligt honom så är det olagligt att komma överens med en person via nätet om att ha sex.

[shake]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Imgood:

perverser

? [tard]


   
SvaraCitera

Be honom hänvisa till en lag. Skratta åt honom när han inte hittar den.


   
SvaraCitera

Din vän råkar inte ha en ananas inborrad i huvudet?


   
SvaraCitera

Imgood:

Enligt honom så är det olagligt att komma överens med en person via nätet om att ha sex.

Haha! Han måste ju vara dum! Sen att man kan bli utnyttjad, misshandlad, våldtagen m.m. spelar ingen roll. Man får välja vilken person man vill och det är inte olagligt. Fast det är ju inte kul att bli något av det jag sa direkt. :/ Men det är ens egen ansvar. Samma sak på internet gäller ute i den riktiga världen ochså. Kommer du överens med någon på nätet, så kan samma sak hända, fast du kommer överens med person i det riktiga livet. Man kan aldrig vara säker. "i always feel like somebody's watching me". [party]


   
SvaraCitera

Inte i Sverige iaf, vad jag vet.


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera