Aviseringar
Rensa alla

Had a dream, i was king. I Woke up, still king


Ämnesstartare

30 sec snippets av alla låtarna från eminems nya EP. im so excited! snart här [love][love]

http://www.amazon.co.uk/Hell-Sequel-Explicit-digital-booklet/dp/B0053I50NG/ref=s...


   
Citera
Ämnesetiketter

ok. mhm.


   
SvaraCitera

Till och med jag längtar lite!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Till och med jag längtar lite!

ärligt? gud vad glad jag hade blivit då. nästan alla ignorerar mina musik-trådar, blir lite ledsen

lyssnade du nåt? vad tyckte du från det lilla man hörde?


   
SvaraCitera

patrick bateman:

ärligt? gud vad glad jag hade blivit då. nästan alla ignorerar mina musik-trådar, blir lite ledsen

lyssnade du nåt? vad tyckte du från det lilla man hörde?

Hehe ja jag är ärlig! Tröttnade på Eminem efter skivan Encore men av nån anledning började jag lyssna ikapp på allt jag missat för några veckor sedan och nu är jag nyfiken på hans nästa.

Lyssnade inte så mycket men hörde på några utav de första och det lät bra. Fast lane var väl den som lät mest lovande.


   
SvaraCitera

Vad heter Eninem låten när han sjunger med en brud, Stan tror jag. Gillar niu den? [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Musik


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Gillar niu den?

Ja! Den är fin o den vann ju voxpopfinalen, det är stort!!


   
SvaraCitera

El Guaje:

voxpopfinalen,

Vad är det? Vox, som i VOX förstärkare? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Hehe ja jag är ärlig! Tröttnade på Eminem efter skivan Encore men av nån anledning började jag lyssna ikapp på allt jag missat för några veckor sedan och nu är jag nyfiken på hans nästa.

ja encore var inte så bra. relapse och recovery var mycket bättre. det här låter också bra tycker jag. dock inte lika bra som det gamla såkalrt

haha fast lane finns ju hela ute. var första singlen

Macktorsken:

Vad heter Eninem låten när han sjunger med en brud, Stan tror jag. Gillar niu den?

ja alla gillar stan! en av de aboslut bästa. där är äkta hiphop och ingen gangster, bilar, bling bling, brudar skit


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Vad är det? Vox, som i VOX förstärkare?

Vet inte vad vox är. [surprised] Men det var ett musikprogram och den här mannen som var programledare blev jätteglad när Stan blev årets låt.
Image

Sen minns jag inte mer utav det.

Henrik Olsson vill inte synas på bild idag verkar det som.


   
SvaraCitera

El Guaje:

en det var ett musikprogram och den här mannen som var programledare blev jätteglad när Stan blev årets låt.

Juste, har ju haft den musikspelaren ett litet tag [crazy]

Okej, men aldrig hört talas om den festivalen.

patrick bateman:

där är äkta hiphop och ingen gangster, bilar, bling bling, brudar skit

Nej nej, Riktig hip-hop var på 80-90 talet. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Nej nej, Riktig hip-hop var på 80-90 talet.

tss. hiphopen var som bäst sent 90-tal och tidigt 2000-tal


   
SvaraCitera

patrick bateman:

ja encore var inte så bra. relapse och recovery var mycket bättre. det här låter också bra tycker jag. dock inte lika bra som det gamla såkalrt

haha fast lane finns ju hela ute. var första singlen

Ja recovery är riktigt bra. Lyssnat en hel del på det den senaste veckan. [smile]

Haha okej finns den ute, då kanske man skulle ta och lyssna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja recovery är riktigt bra. Lyssnat en hel del på det den senaste veckan.

Haha okej finns den ute, då kanske man skulle ta och lyssna!

haha nice

ja fast lane och im on everytihng är två nya som finns ute. resten 9 kommer snart när skivan släpps eller läcker såklart


   
SvaraCitera