Aviseringar
Rensa alla

Hade du släppt kulan i paradise hotel?


Ämnesstartare

Det är ju inga pengar att tala om direkt, men hade det varit en större summa så hade jag släppt direkt.


   
SvaraCitera

dinkompis: Nej

hade haft så jävla pissigt samvete efter så hade nog ej klarat


   
SvaraCitera

hade släppt vid 50 000. gratis semester, (trash)tvkändis-status, och pengar i fickan.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

mens:
Vadå "kan vinna", man får väl 500 000 om man släpper kulan? Alltså både sin och den andras andel. Knasigt förklarat. 

sinnessjuk uns:
kan ha fel, bara sett ph en gång för några år sen. men tycker inte att ts förklaring är särskilt konstig.

Går att släppa kulan på 500 000, dock så måste vara snabb för då har bara några sekunder på sig.
Finalen 2013 där slängde Jeppe kulan på 200tkr, övriga 300 000 fick dom som åkt ut dela på.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

S3ON:
vadå för kula Rodnar

behöver 100k så ja

En stor kula dem ska hålla i. Här fegar sig Jeppe när han kastar den redan på 200k.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

dinkompis: Ja, utan tvekan

Självklart, en halv miljon skulle göra att jag kommer närmare till en egen bostad.


   
SvaraCitera

aristoteles:
Det är ju inga pengar att tala om direkt, men hade det varit en större summa så hade jag släppt direkt.

jag vet inte hur mycket du intalat dig själv att du tjänar i månaden, men uppemot en halv miljon måste väl motsvara flertalet månadslöner. om du inte värderar ett antal månaders ledighet högre än så är det rätt sorgligt.


   
SvaraCitera
Draug

Hade jag tillåtit mig själv att medverka i ett sådant hjärndött program hade jag skjutit den där kulan rätt i huvudet.


   
SvaraCitera

Hade nog försökt göra en deal i smyg om att ha skriftligt på att man delar stålarna oavsettt vad som händer för att slippa bli lurad själv. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one: jag vet inte hur mycket du intalat dig själv att du tjänar i månaden, men uppemot en halv miljon måste väl motsvara flertalet månadslöner. om du inte värderar ett antal månaders ledighet högre än så är det rätt sorgligt.

Jodå visst är det flera månadslöner, men jag skulle lätt kunna vara utan jobb i några år som det ser ut nu, så några hundra tusen är ingen jättestor grej. Men visst, pengar är alltid pengar.


   
SvaraCitera