Aviseringar
Rensa alla

hade ni gillat mig om jag var tjock? eller blev


Ämnesstartare

mrman: hade du legat med TS om TS väger 120kg?

spelar sånt någon roll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

spelar sånt någon roll?

Man kanske blir mosad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr.göransson:
det är skit äckligt med tjocka tjejer, riktigt jävla äckligt. tyvärr
gillar endast tjocka tjejer mig. fattar inte varför dom gör något åt sin
sits? det är trots allt enkelt. äta endast kokt mat o dricka vatten i
ett år, det gjorde jag, jag vägde 120 kg, sen vägde jag 70 kilo.

Förstår inte riktigt hur du tänker när du öppet uttrycker din negativa syn på "tjocka" (vad som nu menas med det) tjejer när du själv har varit i samma situation. Är det mer okej för att du är man, eller hur menar du? Att bara ändra sina matvanor helt och hållet på stört är inte alla gånger så lätt, vilket du borde förstå eftersom att du själv säger att du har vägt 120 kg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, förutsatt att det var min mat du blev tjock på. jag lagar god mat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:
nej

varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svnfpudkA:
ja, förutsatt att det var min mat du blev tjock på. jag lagar god mat.

vad lagar du för mat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

varför inte?

det blir för mycket att älska..


   
SvaraCitera

ja, varför inte? utseende spelar ingen roll, det är insidan som räknas <3 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, förmodligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag: vad lagar du för mat?

i dag lagar jag chips med dipp, men i vanliga fall lagar jag typ: vegetariskt med mycket vegetabilier, mi spenat å broccoli och alla sorters kål det gillar jag, råkost; kalla bönrätter, linsgryta eller lasagne, sojafärssås med morötter och linser och tomater och fett. tycker att sojafärs har sin plats även om jag inte gillar de flesta andra rena köttsubstituten. vegetarisk gryta med indisk kryddning (ergo: ett par deciliter olja), med kokosmjölk, eller tempehgryta. äter också en del fisk, dvs lax, torsk, sej eller sill. gillar stekt sill med potatis även om ingen annan gör det. gillar också: jordnötter, rapsolja, ättika, stjärnanis, spiskummin, muskot.

typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gillar dig ändå inte men jag vet att du kommer ignorera det här men kan säkert underhålla andra um:are


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill åka hem och idka älskog med min mortel efter att ha skrivit det där inlägget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svnfpudkA:
i dag lagar jag chips med dipp, men i vanliga fall lagar jag typ: vegetariskt med mycket vegetabilier, mi spenat å broccoli och alla sorters kål det gillar jag, råkost; kalla bönrätter, linsgryta eller lasagne, sojafärssås med morötter och linser och tomater och fett. tycker att sojafärs har sin plats även om jag inte gillar de flesta andra rena köttsubstituten. vegetarisk gryta med indisk kryddning (ergo: ett par deciliter olja), med kokosmjölk, eller tempehgryta. äter också en del fisk, dvs lax, torsk, sej eller sill. gillar stekt sill med potatis även om ingen annan gör det. gillar också: jordnötter, rapsolja, ättika, stjärnanis, spiskummin, muskot.

typ.

Kan du laga spagetti och köttfärssås? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:

Förstår inte riktigt hur du tänker när du öppet uttrycker din negativa syn på "tjocka" (vad som nu menas med det) tjejer när du själv har varit i samma situation. Är det mer okej för att du är man, eller hur menar du? Att bara ändra sina matvanor helt och hållet på stört är inte alla gånger så lätt, vilket du borde förstå eftersom att du själv säger att du har vägt 120 kg?

jag har blivit mobbad av tjocka tjejer. och jag hämnas nu.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

herr.göransson:

jag har blivit mobbad av tjocka tjejer. och jag hämnas nu.

Förlåt, men.. har alla varit just tjocka tjejer?


   
SvaraCitera