Aviseringar
Rensa alla

Hade ni sexlekar när ni var små?


Ämnesstartare

här snackas det om. När man var liten, hade ni sexlekar när ni var små. Ni behöver inte skämmas viktiga var ärliga många har varit i någorlunda situation. 
Tex pilla på varandras snoppar eller så. Var bara så ärlig som möjligt, som sagt ingen behöver skämmas. Glad






   
Citera

ja, det har jag. Har pussats med min bästis bara för att pröva, vi var typ sjuRodnar


   
SvaraCitera

Ja men det var bara en lek som gick ut på att man bara fick vara sex år gammal för att vara med 


   
SvaraCitera

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps :
Ja men det var bara en lek som gick ut på att man bara fick vara sex år gammal för att vara med 

Vad var det sorts lek?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kobran92:
här snackas det om. När man var liten, hade ni sexlekar när ni var små. Ni behöver inte skämmas viktiga var ärliga många har varit i någorlunda situation. 
Tex pilla på varandras snoppar eller så. Var bara så ärlig som möjligt, som sagt ingen behöver skämmas. Glad





sexuella lekar 


   
SvaraCitera

Har hånglat med min syster och gjort skumma sex-saker på internet när jag var liten 


   
SvaraCitera

Zerafina: Har hånglat med min syster

😮 Ja de hade jag, fick en del killar i min ?klass? att göra en del saker *evil laugh


   
SvaraCitera

Hade nog inga vidare sexuella lekar jag minns. Däremot var jag vän med en som blivit utsatt för sexuella övergrepp och hon ville att vi skulle leka att barbiedockorna blev våldtagna etc. Jag visste inte riktigt vad varken sex eller våldtäkt var på den tiden så jag var mest konfunderad och tittade på. Fritidspersonalen tyckte ej om sådana lekar och lät oss inte sitta bakom soffan och leka sådant.


   
SvaraCitera

haha ja..........


   
SvaraCitera

SuperFunSize:

😮

Vi var ca 6 och ville träna på det, var inget mer än så 


   
SvaraCitera

jag brukade tvinga killarna på dagis att ta av sig byxorna annars fick de dricka ur vattenpölen medan jag såg på


   
SvaraCitera

snor: jag brukade tvinga killarna på dagis att ta av sig byxorna annars fick de dricka ur vattenpölen medan jag såg på

Visade du också?


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Visade du också?

ne


   
SvaraCitera

D kan man säga ja


   
SvaraCitera