Aviseringar
Rensa alla

Hade ni sexuella lekar som barn?


Ämnesstartare

Brukade rita sexteckningar och skriva knulla och dylikt på som barn, inspirerad av sexualupplysningen i tvåan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min mamma berättade att jag gjorde något väldigt olämpligt på bussen en gång när jag var väldigt liten Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tvingade pojkarna på dagis att ta av sig byxorna och visa pillesnoppen, annars skulle de vara tvungna att dricka ur vattenpölarna på gården medan jag såg på. 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blev inte en sexuell varelse förrän vid tretton års ålder, men kom ihåg nu att en rätt fånig pojke helt omotiverat men klart planlagt visade mig och en annan tjej sin snopp i skrymslet under våningssängen på fritids. vi gick och sa till Fröken. vilka reprimander får man för det?


   
SvaraCitera
it'sme

hahahahahahaha! Nu när du nämner det så minns jag en massa , det e nog vanligt

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja.

Det finns ingen gud utom Gud och Muhammed är hans sändebud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nää, men vet att min lillesyrra ibland fick för sig när hon var naken att sära på "GREJEN" och visa mig som om jag ville se min syrras fitta. usssch. (jag var väl typ 8 och hon 4).


   
SvaraCitera

jag kanske med göra i med dit liv. På vilken sätt lekte du med din bror?

J


   
SvaraCitera

Jag hånglade med en pojke som bodde på samma gata som jag och en annan gång försökte han trycka in snoppen i min ändtarmsöppning. 


   
SvaraCitera
reben

nä va inte sjuk i huvet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, hela tiden, red av min nalle osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappa var tillsammans med nån tjej som jobbade på nån camping så vi hade våran husvagn där och tillbringade helgerna på campingen. En av gästerna var en finne som var 1 år yngre än mig. Vi var väl 9-10 år kanske. Han ville att vi skulle leka mamma, pappa, barn med min syster.  Jag var mamma och han var pappa, han tyckte vi skulle sova i samma säng. När jag inte ville det så ville han ligga på mig och göra fler barn, så jag skilde mig och gick hem och kolla på film resten av helgen. 


   
SvaraCitera

Jag och min bästa kompis lekte att barbie var otrogen mot sin man och knullade sin dotters simskolelärare. Rätt kul. Sen lekte vi att dom var strippor och vi satte på i'm a slave 4 u med britney spears som dom porrade runt till. Otroligt roligt var det. Vi var runt 7 bast.


   
SvaraCitera
Paseo

mina barbiedockor brukade knulla hardcore i barbies dreamhouse


   
SvaraCitera

Mina syskon håller på och tittar på varandra och snackar om "tuttar" hela tiden (trots att de är helt platta alla tre). Tycker det är oanständigt, men de lyssnar inte på mig Trött


   
SvaraCitera