Aviseringar
Rensa alla

Häej...


Ämnesstartare

Är alldeles ensam här med min katt. Det är så mycket snö att det inte går någon trafik så ingen kan ta sig hit och jag kan inte ta mig bort, ens om jag ville. Jaaaa..
tur att jag inte ska föda eller något liknande

HÅLL MIG SÄLLSKAP HÖRRNI!!! ÄR SVÄLTFÖDD SOCIALT HAR INTE TRÄFFAT EN MÄNNISKA PÅ FLERA TIMMAR UHUHUHUHU

Vad gör ni? Vad ska ni äta osv??
Uhuuhu ska väl gå ut och försöka peta bort lite snö från rutorna kanske. Eller koka en massa vatten att hälla ut så att all snö smälter.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

nej menade klotter!!


   
SvaraCitera
höna

ska typ städa idag.
har ätit ratattouille. typ 6 portioner frös in inför kommande dagar

hmmmMmMmM ska försöka fortsätta vika fåglar sen[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

a vika fåglar sen[blush]

vika fåglar?

höna:

yp 6 portioner

åt du sex portioner?


   
SvaraCitera
höna

isola:

vika fåglar?

av papper

isola:

åt du sex portioner?

åt 1 frös in 6!!!


   
SvaraCitera
mynona

isola:

Vad gör ni?

Jag är mycket upprörd. Jag hade många uppgifter som jag tänkte utföra idag, men jag vaknade för sent för att göra dem. Nu samlas de på hög imorgon och gör mig upprörd och jag ville ha dem alla undangjorda så fort som möjligt. Det retar mig mycket att ha dem i bakhuvudet och stressa mig tills de är gjorda.

Jag skulle också behöva bli uppmuntrad och gjord på gott humör eftersom jag är oerhört upprörd

isola:

Vad ska ni äta osv??

jag värmer upp en laxlåda klockan sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

av papper

ingår det i städningen lr

höna:

åt 1 frös in 6!!!

aha!


   
SvaraCitera
höna

isola:

ingår det i städningen lr

haha va?? ska vika fåglar, origamistyyyyle, ej städ. men det ska jag också hinna mä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej^^ jag gör inget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

jag värmer upp en laxlåda klockan sex.

en färdigrätt?

mynona:

Jag skulle också behöva bli uppmuntrad och gjord på gott humör eftersom jag är oerhört upprörd

men ingen kan komma pga snön [sad]
skulle träffat människa idag men hen ringde och ba näe det är för mkt snö nu vänder jag bilen vi får ses annan dag. jahapppppppp


   
SvaraCitera
mynona

isola:

en färdigrätt?

Ja naturligtvis.

isola:

skulle träffat människa idag men hen ringde och ba näe det är för mkt snö nu vänder jag bilen vi får ses annan dag. jahapppppppp

Man kan inte lita på att människor uppfyller sina utfästelser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Ja naturligtvis.

lagar du sällan mat?

mynona:

Man kan inte lita på att människor uppfyller sina utfästelser

Nä man kan bara lita på sin katt.


   
SvaraCitera
mynona

isola:

lagar du sällan mat?

Jag kan knappt laga mat. Jag köper färdigmat eller också lagar andra mat åt mig, och om andra inte gör det åt mig så köper jag färdiglagad mat. Det är inget fel på mikromat och färdigrätter.

isola:

Nä man kan bara lita på sin katt.

Katter som är så självständiga? Det hade jag inte trott.


   
SvaraCitera
sincan

isola:

nej menade klotter!!

[ops][ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

ag kan knappt laga mat. Jag köper färdigmat eller också lagar andra mat åt mig, och om andra inte gör det åt mig så köper jag färdiglagad mat. Det är inget fel på mikromat och färdigrätter.

bor du hos föräldrar? mm är inte heller sådär jätteroad av matlagning alltid så jag käkade mest färdigmat i början men sedan blev det mer lagat. otroligt trökigt dock.

mynona:

Katter som är så självständiga? Det hade jag inte trott.

stella är en blandning tycker jag. så fort jag känner minsta obehag brukar hon komma och sätta sig tätt intill eller vilja ligga på mig. hon läser mig så bra.


   
SvaraCitera