Aviseringar
Rensa alla

hällde te å min dator[cry]


Ämnesstartare

igår kväll[sad]fick panik och blev jätteledsen[blush] men la den unppon er på en lampa o lät den toraka till nu. och nu är tangentbordet helt trd så måste skriva med skärmtangentbordet tyck snnnnnynnnnnd on mn mign


   
Citera
Ämnesstartare

haha aaaw! *tycker synd om*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså den tror att jas trycker på massa knappr trots att jaginte gör det[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Därför man har thinkpad [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stentuff:

Därför man har thinkpad [wink]

åh vill ha. men man ser ju inte om tangenterna funkar eftr det, är ju bara det som är tard på min[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

är ju bara det som är tard på min[sad]

Om du är lite vågad och teknisk så kan du ju allti pilla/skruva bort tangentbordet och plocka bort tangenterna var för sig, rengöra och sätta tillbaka. Googla? Dinmodell+clean keyboard


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AWWWW GUGGIS DET MÅSTE VARA HEMSKT [sad][sad][sad][sad]

OMTänksamhet::: här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stentuff:

Om du är lite vågad och teknisk så kan du ju allti pilla/skruva bort tangentbordet och plocka bort tangenterna var för sig, rengöra och sätta tillbaka. Googla? Dinmodell+clean keyboard

mh provade det lite, men asså verkar mer som attt hela tangentbordet har fått kortslutning eller nåt. liksom, endel tangenter funkar inte alls, en del trycker på sig själva hela tiden, och endel blir helt tard, typ att det blir n när jag trycker på e, och ; när jag trycker på 3 tex ;(

ska nog åka och köpa ett stationär-tangentbord och vara glad att inte hela min dator brann upp eller nåt[blush]

Idoufe:

AWWWW GUGGIS DET MÅSTE VARA HEMSKT [sad][sad][sad][sad]

OMTänksamhet::: här

aaaah det är det[sad][sad] men är glad att du finns här för mig i mina svåratider[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klantigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

aaaah det är det men är glad att du finns här för mig i mina svåratider

alltid!!! genom vått och torrt and in good times and bad times (visste ej den svenska verisionen typ) [blush]

obs: finns en tangentbordsrengörare på audiovideo, kolla om den fungerar!! om den finns där om ni har audiovideo osv [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

(visste ej den svenska verisionen typ) [blush]

det är oki gillar dig ändå[blush][cute]

Idoufe:

obs: finns en tangentbordsrengörare på audiovideo, kolla om den fungerar!! om den finns där om ni har audiovideo osv [blush]

vet, men, eeh, tror jag råkat kortsluta hela tangentbordet eh[blush][blush][blush][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

det är oki gillar dig ändå

bra, trodde du skulle hata mig efter det där [sad]

farbror gugge:

vet, men, eeh, tror jag råkat kortsluta hela tangentbordet eh

ojdå, no gooood!!1111111111 du har 1 laptop med touchscreen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

ojdå, no gooood!!1111111111 du har 1 laptop med touchscreen?

nä måste klicka med musen på varje bokstav[blush] därför jag typ inte sitter vid datorn idag[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

nä måste klicka med musen på varje bokstav därför jag typ inte sitter vid datorn idag

ahaaa, drryyyyyyyyyyyyyyyyyyyygt [sad][sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera