Aviseringar
Rensa alla

Hälsa


Ämnesstartare

Jag måste hålla ett föredrag om hälsa på praktiken inför massa människor, är lite nervös och skiten ska hålla på i 45 min. Ska ha det nästa vecka och har inte börjat skriva såklart Mycket glad

Tips, förslag idéer hade varit trevligt om ni har det, behöver lite hjälp känner jag. Funderar annars på att sno mina anteckningar från "hälsopedagogik" som jag har i skolan men det vore extremt tråkigt.

Jobbigt.


   
Citera
Ämnesstartare

Lätt att jag bara hade skitit i det, du har ballar av stål patte! Cool


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

patrick bateman: Tips, förslag idéer hade varit trevligt om ni har det, behöver lite hjälp känner jag

Åh, svååårt. Vill gärna hjälpa dig.. men kan du beskriva mer ingående vad det ska handla om? Eller ska det bara vara "hälsa"? Känns så stort Förvirrad Till vilka ska du prata?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Lätt att jag bara hade skitit i det, du har ballar av stål patte!

Haha nja mer att jag får underkänt i praktiken annars och då får jag inget gymnasiebetyg 

Bell: Åh, svååårt. Vill gärna hjälpa dig.. men kan du beskriva mer ingående vad det ska handla om? Eller ska det bara vara "hälsa"? Känns så stort  Till vilka ska du prata?

Tack 🙂 Haha jag vet inte. Allt de sa är "håll ett föredrag om hälsa." Tack liksom men aja. Så allt inom hälsa egentligen, eller vad som helst inom det. Ja är så stort! Men 45 min är lång tid så kan ju prata om det mesta inom det. Typ vad hälsa är, hur hälsa har förändrats genom åren, vad samhället gör för vår hälsa, fysisk och psykisk, vad man kan göra för att förbättra den etc. Typ sånt ska jag nog säga. Till de på praktiken typ. Handledaren, de som jobbar, brukarna som är där osv. 15-20 pers kanske. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag såg dig på Agneberg för ett par dagar sedan 🙂 lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cuushêe: Jag såg dig på Agneberg för ett par dagar sedan 🙂 lycka till

Har du bytt användare? Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta från hälsopedagogiken, finns en del låtasintressant där som alla borde veta men inte alla vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag: ta från hälsopedagogiken, finns en del låtasintressant där som alla borde veta men inte alla vet

Jo det har du rätt i, problemet är bara att det inte blir helt tillräckligt för fröken har babblat mycket helt ointressant om hälsa under romarrikets glansdagar Ledsen men lär ta en del därifrån och lite själv tror jag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Jo det har du rätt i, problemet är bara att det inte blir helt tillräckligt för fröken har babblat mycket helt ointressant om hälsa under romarrikets glansdagar Ledsen men lär ta en del därifrån och lite själv tror jag. 

vi läste ingenting om det, nutid är viktigare om man ska kunna hjälpa folk med sådana problem och ha förståelse för olika beteenden. rikta in dig på någonting speciellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Har du bytt användare?

Vad menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Något om att det är dåligt med hälsosamma alternativ i matbutikerna. Tycker åtminstone jag att det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag: vi läste ingenting om det, nutid är viktigare om man ska kunna hjälpa folk med sådana problem och ha förståelse för olika beteenden. rikta in dig på någonting speciellt.

Hade du också hälsopedagogik? Ni hade nog en bättre lärare, vår suger Ledsen Ja precis, känns viktigare. Något speciellt?

Cuushêe: Vad menar du?

Sorry. Trodde du var en annan som också Rodnar Varför stalkar alla mig?

Zodd: Något om att det är dåligt med hälsosamma alternativ i matbutikerna. Tycker åtminstone jag att det är.

Kan jag ta upp, tack. Håller med också. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Hade du också hälsopedagogik? Ni hade nog en bättre lärare, vår suger Ledsen Ja precis, känns viktigare. Något speciellt?

ja, vår var väldigt bra. 

hur kost och motion hänger ihop med välbefinnande

stress 

krishantering


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Haha nja mer att jag får underkänt i praktiken annars och då får jag inget gymnasiebetyg

yeah.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Sorry. Trodde du var en annan som också  Varför stalkar alla mig?

För att du är snygg som fan och vi bor i UA


   
SvaraCitera