Aviseringar
Rensa alla

Hälsa och träning


ladda hem nike training club, finns jättebra övningar som man kan göra hemma [y]


   
SvaraCitera

snowflake:

ladda hem nike training club, finns jättebra övningar som man kan göra hemma

Nej.


   
SvaraCitera

Rävpojken:

Det är inget fel på tipsen i sig, om ts gjort en tråd med "tips på bra nyttiga maträtter" nu vill ts bygga muskler och minska i fett, så som sagt

rompaaa:

Sen ni som äter hälsosamt, vad ska man äta till frukost, lunch och middag? Har länge velat äta mer hälsosamt så nu tar jag tag i det...

...[blush]


   
SvaraCitera

Rävpojken:

Det är inget fel på tipsen i sig, om ts gjort en tråd med "tips på bra nyttiga maträtter" nu vill ts bygga muskler och minska i fett, så som sagt

Det var snarare så att jag personligen inte hade några mer specifika träningsråd då jag inte veta hur man Endast tränar rumpan utan att även träna fram- och baksida lår, och kunde därmed bara dela med mig utav kostbiten.

Ts uttryckte sig "Sen ni som äter hälsosamt" och då svarade jag på just detta, inte andra biten i sig. [no-no]


   
SvaraCitera

191 dalmatiner:

[blush]

hm fel av mig, den punkten bör ändå ignoreras.


   
SvaraCitera

polymyalgia_reumatika:

uttryckte sig "Sen ni som äter hälsosamt" och då svarade jag på just detta, inte andra biten i sig.

Rävpojken:

fel av mig


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Det som TS vill är dock fortfarande att minska fett och bygga muskler, även om vederbörande inte har tillgång till tillräckligt mycket information för att begripa det.


   
SvaraCitera

191 dalmatiner:

...[blush]

Precis detta jag syftade på också.. [blush] mihi


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Nej. En halvkänd bloggare inom träningskretsar (och för övrigt världsrekordhållare i styrkelyft) gjorde en hel serie om varför långdistanslöpning är idiotiskt. Läs gärna om du orkar och inte är känslig för stötande bilder.

Nice jag ska läsa


   
SvaraCitera

Rävpojken:

Beror helt på ens mål och förutsättningar. Att du tycker att den träningsformen är bäst spelar ingen direkt roll och när du uttryckte dig som du gjorde bidrar det till förvirring.

Det är klart att det beror på ens mål och förutsättnigar, det är jag medveten om, men som jag nämnde så är det en åtminstonde väldigt bra grundträning, alltså för de som inte är så vana att träna, som kommer hjälpa henne att uppnå sina mål.

Rävpojken:

Löpning bränner inte fett, löpning gör av med energi (kcal) om man sedan bränner fett eller lägger på sig fett beror på om man fått i sig mer kalorier än vad man gjort av med under en viss tidsperiod.

Löpning bränner inte fett direkt, men om hon som hon klart och tydligt säger ska göra, äter rätt och i rimliga mängder, så är det fett som kommer att brännas.

Rävpojken:

obs försöker inte vara dryg vill bara räta ut frågetecken.

Hahah, nejdu du må ha mycket rätt i det du säger men där var det faktiskt fel. Jag är inte dryg, jag bara precis som du, vill räta ut frågetecken och svarar på det du säger och jag har vad jag vet inte kommenterat något olämpligt till dig? [bigsmile]


   
SvaraCitera

Rävpojken:

Det som TS vill är dock fortfarande att minska fett och bygga muskler, även om vederbörande inte har tillgång till tillräckligt mycket information för att begripa det.

d är kul att lära sig om mat och sånt...[blush]

polymyalgia_reumatika:

Precis detta jag syftade på också.. [blush] mihi

[smile][blush]


   
SvaraCitera

Rävpojken:

Nice jag ska läsa

Rekommenderar starkt att du läser ALLT han skrivit. Han har en del bra poänger. Han gör ibland en podcast med Paul Carter vars blogg du också borde läsa. Riktigt underhållande och lärorikt.


   
SvaraCitera

-tyraaw:

Hahah, nejdu du må ha mycket rätt i det du säger men där var det faktiskt fel. Jag är inte dryg, jag bara precis som du, vill räta ut frågetecken och svarar på det du säger och jag har vad jag vet inte kommenterat något olämpligt till dig?

? Skrev att jag inte försöker vara dryg, huruvida du är dryg eller inte dryg har jag inte kommenterat. [cute]

-tyraaw:

Det är klart att det beror på ens mål och förutsättnigar, det är jag medveten om, men som jag nämnde så är det en åtminstonde väldigt bra grundträning, alltså för de som inte är så vana att träna, som kommer hjälpa henne att uppnå sina mål.

Självklart är det bättre än ingenting men det är det mesta, i hennes fall är det dock bättre att börja träna med vikter.

-tyraaw:

Löpning bränner inte fett direkt, men om hon som hon klart och tydligt säger ska göra, äter rätt och i rimliga mängder, så är det fett som kommer att brännas.

Man blir även hungrigare av att löpa, det finns så väldigt många faktorer som kan gå åt helvete som lämnas helt åt slumpen vilket leder till 0 resultat vilket leder till 0 motivation att fortsätta träna. Folk har generellt så jävla dålig koll på mat och hur den egna kroppen fungerar.

dvärgkastarn:

Rekommenderar starkt att du läser ALLT han skrivit. Han har en del bra poänger. Han gör ibland en podcast med Paul Carter vars blogg du också borde läsa. Riktigt underhållande och lärorikt.

Ska göra, läser nog om träning i genomsnitt en timme om dagen kanske. [blush]


   
SvaraCitera

Rävpojken:

fel av mig

Tack. Är sällan en besserwisser, och erkänner alltid om jag kan ha fel och fäktas inte i onödan. Men aja, du förstår nog mig i detta fall [blush]

..

Jag får för övrigt bilden av att TS vill att man ska få intrycket av ha the assets och därmed försöka förstora rumpan och få den fyllig, minska magen osv. Man har den kroppen man föds med [sad] sen kan man ju alltid fila på den.[cute] Men är ju inte så att jag kan träna mig till Beyouncés rumpa trots att jag vill. Det kanske går, men inte banne mig kommer kroppen se klok ut.
Vill man var en kvinnlig motsvarighet till de där hemska ökända discoraggarna på gymmet? [cry][cry]

Träna hela kroppen för tusan, om man så vill kan man ju träna visa grupper lite extra och fokusera på dem. Men vet de som utesluter träning av vissa muskelgrupper HELT; ser banne mig inte bra ut..


   
SvaraCitera