Aviseringar
Rensa alla

hälvete till skola


Ämnesstartare

vem tucker om skolan det är en jävla jobb till allt[mad]


   
Citera

jag tucker om skolan


   
SvaraCitera

Hellre skola än att jobba på ett arbete man inte ens tycker om.


   
SvaraCitera

Tucker om läxor men inte skolan.


   
SvaraCitera

gå i skolan var bättre än att arbeta. om man bortser från att man inte fick betalt


   
SvaraCitera

Jag har inte direkt haft vanlig undervisning sedan i höstas, i början av vårterminen hade jag distansstudier men dessa lade jag åt sidan på grund av ett flertal anledningar. Jag ser verkligen fram emot hösten då jag återigen ska börja studera, men är det verkligen så konstigt? Jag vill utbilda mig så att jag har möjlighet till de jobb och vidareutbildningar jag önskar. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men inte i min klars vi att dom ska flyta klass men det är bara tre som gör det så jag plågar dom som är kvar. men jag får har ni ont i huvet vare dag av dom skricker till och med lärana får ont i huvudet vad har ni och seja om det då


   
SvaraCitera

hej jag tkr du ska seja att du vill byta till en kyrk skola vet du va de e man går i en kyrk privat skola med uniforme o har lektioner som gudstro mkt lugn man får ej SKRIKA i kyrkan & du kan ej va mobbad där för de e en av tio dödliga synderna i bibeln japp den följer man om man går i kyrkeplugget vill du veta mer kan du skicka en mejl till en adrsss


   
SvaraCitera

tucker om skolan eftersom man umgås med folk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej jag går i en help klass har proplem med talt men tack i allafall[wink]


   
SvaraCitera
Hando

Du kom på det, grattis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det här är inte en tråd får svenska läsoner det här är dom som inte är besat av skolan [badgrin][mad][mad][zzz]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

skolan är jobbig säsild när man har gårt fem år med sama persorner har någon gått med sama persorner som mej gårt fron ettan till sexan


   
SvaraCitera

davidg:

vem tucker om skolan det är en jävla jobb till allt

Det blir bara värre med tiden[badgrin]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

tucker om skolan eftersom man umgås med folk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jag tucker om skolan

enhimmelskdrog:

tucker om skolan eftersom man umgås med folk

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

davidg:

skolan är jobbig säsild när man har gårt fem år med sama persorner har någon gått med sama persorner som mej gårt fron ettan till sexan

Jaha är det därför du suger så på att stava[rolleyes]


   
SvaraCitera