Aviseringar
Rensa alla

Hämnd


jag har haft samma problem och men de har slutat nu men jag önskar verkligen att jag kunde slänga ut de i stilla havet eller nåt[badgrin][crazy]

jag har tänkt på att kanske gå till onklädningsrum och kasta deras saker i toan eller nåt när de har idrott. fast nu är jag inte säker längre


   
SvaraCitera

lägg nån vätska i en lampsockel, skruva på lampan kasta den på hans hus så ska du se att det blir ett jävla fyrverkeri


   
SvaraCitera

Hämnas inte, du sjunker till samma nivå som den som mobbat dig. Finn stolthet i att du inte bröt ihop totalt utan valde att byta skola, träffa nya människor och gå vidare med ditt liv. Du blir bara starkare av detta, men mobbaren kommer inte växa ett dugg. Det får du vara glad över istället för nån eventuell hämnd!


   
SvaraCitera

fiskekyrkan:

Men jag är lite osäker på det.. Lärarna var inte så hjälpsama, men det verkar vara så i andra fall också.

Tycker bara att det styrker anledningen till att skriva ett inlägg! Om flera kommer fram med vad de har blivit utsatta för, så kommer det förhoppningsvis väcka fler reaktioner angående skolans agerande och leda till förändring? (Om inte, så finns det alltid någon där ute som kommer läsa det du har skrivit och vara stolt över att du varit stark och nu fått det bättre!) [cute]


   
SvaraCitera

Du kan ju börja med att move on istället för att grubbla över det förflutna. Ja, han har vunnit... Med tanke på att du fan fortfarande sitter och tänker på det. Skärp dig och släpp det.


   
SvaraCitera

lane:

jag har tänkt på att kanske gå till onklädningsrum och kasta deras saker i toan eller nåt när de har idrott.

hahaha, bästa, en bra ide måhända? Nee men vet du att man kan stämma skolan? Har ingen egen erfarenhet av det dock[cry]. Men har träffat en som gjorde


   
SvaraCitera

isola:

Den bästa hämnden är att du skaffar dig ett bra liv, vänner och visar att du lyckats trots deras mobbing. Ger du dig på dem så kommer de garanterat ge tillbaka och då har du startat allt igen. Fokusera på dig och ditt eget liv istället.

[y]

om du absolut inte vill göra dom isola sa kan du ju alltid skrämma personen genom att typ ringa mitt i natten eller nåt:-P va lite creepy så löser de sig^^


   
SvaraCitera