Aviseringar
Rensa alla

Hämnd på tjej- att visa att man är någon


Zapetta:

ag hade flygit på henne dirr

Varför vara lika dum tillbaka om inte ännu värre? Då borde man tycka lika illa om det man själv har gjort och det är inte bra för man ska tycka bra om sig själv, men ett gott självförtroende!


   
SvaraCitera

En väldigt relevant fråga är huruvida du är straffmyndig eller ej.

Om inte, införskaffa knogjärn eller ha nåt hårt tillhygge till hands. Nästa gång nåt liknande händer knäcker du näsbenet på henne. På allvar.

Du kommer inte få särskilt mycket konsekvenser om du inte är straffmyndig och dessutom har vänner som kan intyga att hon trakasserade dig. Kanske lite soc-samtal eller så, men det kan du leva med.

Lovar att ingen bråkar med dig sen.

Detta är ett aningen oortodoxt tips, måhända, men jag garanterar framgång. [crazy]


   
SvaraCitera

eeeeeemma:

Varför vara lika dum tillbaka om inte ännu värre? Då borde man tycka lika illa om det man själv har gjort och det är inte bra för man ska tycka bra om sig själv, men ett gott självförtroende!

Ofta man bara accepterar skiten? Och det skulle knappast hjälpa att snacka med bruden. Det gör det aldrig.


   
SvaraCitera

Zapetta:

Ofta man bara accepterar skiten? Och det skulle knappast hjälpa att snacka med bruden. Det gör det aldrig.

Förorda icke hämnd, ty hämnden är Herrens, och Herrens Allena.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad... [bigsmile]


   
SvaraCitera

Knarko:

Så gör inget alls, vara glad och snäll mot henne så hon fattar att du skiter i vad hon gör mot dig, så kommer hon (förhoppningsvis) sluta.

himla Jesusmentalitet =/


   
SvaraCitera

Porrsurfarn:

Förorda icke hämnd, ty hämnden är Herrens, och Herrens Allena.

Lols


   
SvaraCitera

Zapetta:

Lols

Kan du utveckla? Förkastar du Herrens ord?


   
SvaraCitera

Porrsurfarn:

Förkastar du Herrens ord?

Svar ja =)


   
SvaraCitera

Zapetta:

Svar ja =)

Gud hjälpe Dig.


   
SvaraCitera

Porrsurfarn:

Gud hjälpe Dig.

Nej tack


   
SvaraCitera

Det bästa sättet att visa henne att du "är" någon tycker jag är att ignorera henne 🙂 Då visar du för henne (och framförallt för dig själv!) att du vägrar sjunka lika lågt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack alla för svaren, det hjälpte mig jättemycket. Har visserligen inte gjort nånting, men jag känner mig så mycket bättre nu 🙂

Men så vill jag tillägga nånting

Asså varför är man dumma mot varandra? har tänkt på varför jag velat hämnas, jag är ju lika dum om jag ger igen. men det känns ju så jävla skönt
asså mår vi bra av att känna oss bättre än nån annan?


   
SvaraCitera

en smäll på käften löser alla problem. välbeprövad metod.


   
SvaraCitera

Ta reda på när hon har gympa nästa gång. Sedan smiter du in i omklädningsrummet och dränker hennes kläder i toaletten. Då får hon gå i sina svettiga gympakläder eller i handduken resten av dagen.


   
SvaraCitera