Forumet - Hämnd

Jag är så jävla arg på en tjej. Hon är äcklad av att jag var kär i henne, och ljuger hela tiden om grejer. Hon har fått mig att må så jävla dåligt. Jag har skärt mig i handleden flera gånger och nästan blivit deprimerad av henne. Jag vill hämnas så himla mycket få henne att inse vad hon gör fel. Hon inser inte att sättet hon bettet sig på är så omoget. Hur ska jag hämnas?? Jag vill verkligen göra det. Ska tillägga att innan jag berättade det var vi jätte bra vänner.

Kommentarer (18)

1. Det är inte olagligt att vara omogen, tack och lov. 

2. Definiera omognad btw. 

3. Omoget i det här fallet är när man behandlar en vän dåligt och har svårt att förlåta

4. Jag säger förlåt för att jag blev kär i henne, och vill fortsätta vara vän med henne. Hon förlåter mig inte och behandlar mig som en parasit. Jag menar kärlek är det finaste som finns eller??

5. Det där råder det delade meningar om. Hon känner uppenbarligen ingenting för dig längre, eller så hålls hon undan av jag vet inte vad, homofobiska familjemedlemmar? 

6. Vad jag menar är att det är fegt att bryta vänskap. Du förstår vänskap och kärlek är två olika grejer?

7. Alla individer är i enlighet med lag fria att bryta vilken vänskap de än vill. Jag ser ej hur vida det är frågan om mognad eller ej öht. Now, acceptera att hon vill gå skilda vägar och skaffa ny vänskap. Kan du inte acceptera det är det nog inte så jättekonstigt att hon ej vill umgås med dig så hemska värderingar du verkar ha isf. :$

8. Är du taskig eller? Jag behöver stöd inte någon dumsnut som mobbar

9. Sluta dra in lagar i det här

10. Du måste trolla.. 

11. för att vi alla ska kunna må bra måste man ha Mycket mer medkänsla oh mänsklighet här

12. Absolut, ser tydligt din avsaknad på det planet :/ 

Hur har du själv tänkt dig att det hela skall gå till? Jag menar, var får dina gränser? Hur långt är du beredd att gå för att återförena er "vänskap"? Förmodar att du är beredd att ta lagen i egna händer? Stalka henne etc? Hota? 

13. Du förstår ingenting, är du människa eller?

14. Svara på mina frågor tack. 

15. Nej jag kan inte svara på en stenvägg. Var god lämna den här chatten.

16. Galen

Var god och lämna din f.d. stackars vän i fred. :)

17. Det skulle underlätta om du inte skrev taskiga grejer, jag försöker faktiskt komma ur en svår självmordsbenägen situation. Ok?

18. Jag skriver verkligen inte taskiga grejer, tvärt om. Men anmäl gärna till höger om du är övertygad om det så att en moderator kan avgöra.  

Tråden har 6 svar. Sortera efter:

Bästa svaret

Ignorera henne helt bara

Spana också in: