Aviseringar
Rensa alla

hände världens konstigste sak


Ämnesstartare

när ja skulle cykla övr fråbn skitpappa till mama

redn innan ja va ute så kändes det som om ja skulle kvävas, men sen när ja skulle cykla övr från papap till mamma så cykla ja förbi min syrra som hade mina nycklar och bestämt sig för att låsa så att jag int kommer in. då måste ja cykla ikapp hon(jävla jobbigt för hon tränar massa på gym hela tidn) och skrika "VAFAN DIN JÄVLA BITCH STANNA NURÅ" inför massa människor för att hon ska höra mig, hon lyssna på musik.
sen blev aj jättearg och cykla mke fortare efter att ha fått nycklarna, då blev ja yr, fick ont i huvet och börja blöda näsblod
sen när ja kommr hem r ja påväg att börja gråta(ja menr vafan va ja ledsen för??) och håller på att svimma massa ggr

ja rör ju på mig massa men, HUR DÅLI KONDIS HAR JA????????????


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

frrstn ja hållr på att spy oxååå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cykla typ 1 mil ida skitfort! och min kondis är kass pga rökning och osunt leverne.

tror näsblod osv kan bero på näringsbrist eller inte tillräckligt me käk eller nåt[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

tror näsblod osv kan bero på näringsbrist eller inte tillräckligt me käk eller nåt

nej asso r int så ja lovr, kan räkna upp hur mke ja ätit ida?

hannnah:

cykla typ 1 mil ida skitfort! och min kondis är kass pga rökning och osunt leverne.

lyllo[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BAdassbee:

nej asso r int så ja lovr, kan räkna upp hur mke ja ätit ida?

allmän näringsbrist då? va ba en gissning, vet att man kan blöda näsblod/få ont i skallen osv om man har det.[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

allmän näringsbrist då? va ba en gissning, vet att man kan blöda näsblod/få ont i skallen osv om man har det.

va får man för symptom isf?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BAdassbee:

va får man för symptom då?

dåligt hår, dåliga naglar, näsblod, ont i huvet, tröött och allt det där[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

åligt hår, dåliga naglar, näsblod, ont i huvet, tröött och allt det där

ja harint lngre dåli naglr, helt ok hår(förutom sönder plattat[blush]), näsblod, ont i huve och e massa trött fast ja sov 11 timmr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BAdassbee:

näsblod, ont i huve och e massa trött fast ja sov 11 timmr

du kanske borde käka mer protein, vitaminer å sånt där skit! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

du kanske borde käka mer protein, vitaminer å sånt där skit!

ja å grönsakr liggr int srskilt bra till just nu[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BAdassbee:

ja å grönsakr liggr int srskilt bra till just nu

varför itne? de e ju jättenyttigt å gött!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

du kanske borde käka mer protein, vitaminer å sånt där skit!

nje, jag tror du behöver äta mer av allt, fast många som skär ner på maten brukar skära ner på kolhydrater. Klar inte värt det. Gör att man inte orkar "leva".[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

varför itne? de e ju jättenyttigt å gött!

ja m1 har aldri tid å fixa i ordning nån sallad[sad]

MissAnox:

nje, jag tror du behöver äta mer av allt, fast många som skär ner på maten brukar skära ner på kolhydrater. Klar inte värt det. Gör att man inte orkar "leva".

ja ätr massa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

varför itne? de e ju jättenyttigt å gött!

Varför uppmanar du någon som kan ha problem med näringsbrist att äta grönsaker!!?![mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

Varför uppmanar du någon som kan ha problem med näringsbrist att äta grönsaker!!?!

va?[shake]
ja säger ju inte att hon borde BARA äta det? men om man har näringsbrist käkar man ofta för lite sånt! självklart ska man ha varierad kost!

ja e inte dum i huvet, så sluta kaxxaa[crazy]


   
SvaraCitera