Aviseringar
Rensa alla

händer


Ämnesstartare

varför är tjejer så förtjust i hur killars händer ser ut? många säger att det är bland de första de kollar på. okej ögon, ansiktet och så men varför händer? är det för att det på något sett symboliserar hela personligheten?


   
Citera

brukar inte märka händer för det mesta,
händer inte så ofta Hö-Hö-Hö [zzz]

men kanske så de inte ser feminina och pojkaktiga ut?


   
SvaraCitera

Nickeloadian:

är det för att det på något sett symboliserar hela personligheten?

alltså [crazy] sluta fjolla med att vara """"""""""djup""""""""

hur sjutton symboliserar ett par händer en personlighet!!! svara på det, jag vill ha ett långt utvecklat svar så jag verkligen förstår


   
SvaraCitera

Haha, gillar också att kolla på händer, dels på tjejer men framförallt, de få gånger jag verkligen tycker en kille är snygg, är händerna avgörande.

Lounge fact:

hur sjutton symboliserar ett par händer en personlighet!!! svara på det, jag vill ha ett långt utvecklat svar så jag verkligen förstår

Nja, det kan faktiskt säga lite om personen. Fåriga händer tyder ju på att denne ofta grovarbetar med händerna, mjuka tyder på att denne inte gör det. Kan ju säga lite om personen under.


   
SvaraCitera

vill ej ha äckliga/fula händer i min fitta och mun eller på min kropp.
Asavtändande.

Nickeloadian:

är det för att det på något sett symboliserar hela personligheten?

[tard] På vilket sätt symboliserar händer ens personlighet?
Dold text: Är väl isf det sociala beteendet som speglar ens personlighet.
Oj, symbolisera och spegla kanske inte är synonymt.
Typiskt mig.

Menade nog: Ansiktsuttrycken som symboliserar personligheten. Ja, det menade jag.


   
SvaraCitera

Det är bara så.


   
SvaraCitera

Nickeloadian:

händer

[love]


   
SvaraCitera

KingGurka:

Nja, det kan faktiskt säga lite om personen. Fåriga händer tyder ju på att denne ofta grovarbetar med händerna, mjuka tyder på att denne inte gör det. Kan ju säga lite om personen under.

meeeeeeeeeeeeeen..

oj vad mkt om en personlighet


   
SvaraCitera

Tittar också på händer. Långa, smala, seniga och ådriga (ådriga inte ett krav) är nomnom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Händer ska kännas, inte tittas på. Märklig fetisch.


   
SvaraCitera

vill hålla i och känna på mjuka, stora, varma händer. det ska kännas mysigt.
naglar är viktigt, det ska synas en vit kant och dom ska vara rena och inte rivas.


   
SvaraCitera

Nachac:

Tittar också på händer. Långa, smala, seniga och ådriga (ådriga inte ett krav) är nomnom.

[love]


   
SvaraCitera