Aviseringar
Rensa alla

Händer det här er också på bussen?


Ämnesstartare

image_4.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

nej HAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag mena hihi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En kille kom fram till mig och började prata helt improviserat idag. Det var himla trevligt. Oavsett vad hans mening med samtalet var. Samtalet började med vad han frågade jag drack. Sedan var konversationen igång. Jag är en bra lyssnare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du behöver inte klistra in en hel bok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kemisten:
En kille kom fram till mig och började prata helt improviserat idag. Det var himla trevligt. Oavsett vad hans mening med samtalet var. Samtalet började med vad han frågade jag drack. Sedan var konversationen igång. Jag är en bra 

var det han på bilden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, blir alltid dissad och får sitta ensam. :'( 

Alltid var att överdiva, ibland sätter sig gamla tanter bredvid mig och börjar tjata. ganska trevliga är dem, men vafan... Det är inte vad jag vill egentligen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kemisten:
En kille kom fram till mig och började prata helt improviserat idag. Det var himla trevligt. Oavsett vad hans mening med samtalet var. Samtalet började med vad han frågade jag drack. Sedan var konversationen igång. Jag är en bra lyssnare.

Är du kille eller tjej? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säkert bara för att jag ser så farlig ut, tanterna måste vara halvt blinda. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, lite av min vardag det där Ledsen

Cutenessoverload:
nej HAHA

Betraktat utifrån kan det såklart verka kul. Dom få jag berättar det för skrattar också åt det Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kemisten: En kille kom fram till mig och började prata helt improviserat idag. Det var himla trevligt. Oavsett vad hans mening med samtalet var. Samtalet började med vad han frågade jag drack. Sedan var konversationen igång. Jag är en bra lyssnare.

Tycker mer att de kan bli lite obehagligt om någon random börjar starta en konversation med mig på tåget/bussen... Blir oftast röd i ansiktet då.. Blir glad om det är en tant och inte en ung kille.. undviker helst det.. :/

Gurksallad: Betraktat utifrån kan det såklart verka kul. Dom få jag berättar det för skrattar också åt det

Tänker du verkligen så komplicerat när det sitter en attraktiv kvinna bredvid dig? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är aldrig någon som sätter sig bredvid mig typ, även fast jag tar bort väskan... 🙁 fattar inte vrf buhu

brukar mest titta på andra passagerare eller göra något värdelöst typ fundera på något meningslöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:

Tycker mer att de kan bli lite obehagligt om någon random börjar starta en konversation med mig på tåget/bussen... Blir oftast röd i ansiktet då.. Blir glad om det är en tant och inte en ung kille.. undviker helst det.. :/

Tänker du verkligen så komplicerat när det sitter en attraktiv kvinna bredvid dig? 🙂

Om du sätter dig bredvid eller mittemot mig får du skylla digsjälv !!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:

Tänker du verkligen så komplicerat när det sitter en attraktiv kvinna bredvid dig? 🙂

Hahaha, ja. Och inte bara där, utan överallt när jag ser en attraktiv tjej. Fast enda skillnaden är att pratar hon med mig, får jag inte fram ett ord mer än ett knappt "hej". Men sen tar det stopp och låser sig helt!LedsenRodnar


   
SvaraCitera