Aviseringar
Rensa alla

Händer det här er också på bussen?


Ämnesstartare

Rävpojken:
det är aldrig någon som sätter sig bredvid mig typ, även fast jag tar bort väskan... 🙁 fattar inte vrf buhu

bra ju. mer plats?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brighter: Om du sätter dig bredvid eller mittemot mig får du skylla digsjälv !!!!!!

Det är de jag inte gör, sätter mig själv någonstans men såklart kommer det några och oftast är det ett killgäng som sätter sig runt mig... Då lotsas jag som om jag är upptagen med mobilen... 🙁 Ush hatar verkligen sådana situationer... 🙁

Gurksallad: Hahaha, ja. Och inte bara där, utan överallt när jag ser en attraktiv tjej. Fast enda skillnaden är att pratar hon med mig, får jag inte fram ett ord mer än ett knappt "hej". Men sen tar det stopp och låser sig helt!

Stackars dig! Lika pinsamt som att bli röd i ansiktet :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:

Det är de jag inte gör, sätter mig själv någonstans men såklart kommer det några och oftast är det ett killgäng som sätter sig runt mig... Då lotsas jag som om jag är upptagen med mobilen... 🙁 Ush hatar verkligen sådana situationer... 🙁

Stackars dig! Lika pinsamt som att bli röd i ansiktet :/

Aha, tänkte mer jag, jag är ju speciell osv, inte alls som dom andra 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete: bra ju. mer plats?

behöver inte så mycket plats, är rätt liten. Men skönt att sitta sj ofc men det irriterar mig att bussen gång på gång blir fullsatt utom just platsen bredvid mig. Shockerad
fast har några teorier om vrf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:D:DDDDDDDDDDDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:

Stackars dig! Lika pinsamt som att bli röd i ansiktet :/

Ja, jo. Men det är något att träna på.

Cutenessoverload: Det är de jag inte gör, sätter mig själv någonstans men såklart kommer det några och oftast är det ett killgäng som sätter sig runt mig... Då lotsas jag som om jag är upptagen med mobilen... 🙁 Ush hatar verkligen sådana situationer... 🙁

Ja, jag förstår att det kan kännas jobbigt. I sådana lägen känner man sig liksom omringad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

behöver inte så mycket plats, är rätt liten. Men skönt att sitta sj ofc men det irriterar mig att bussen gång på gång blir fullsatt utom just platsen bredvid mig. Shockerad
fast har några teorier om vrf

Låt höra teorierna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En tjejkompis till mig blev uppraggad på en vanlig buss en gång, eller han kom fram och pratade och frågade om hennes nummer.
Folk brukar inte sätta sig bredvid mig, ser kanske hemsk ut eller något. Jag brukar sätta mig bredvid andra. Pratar med folk i busskurer och liknande med, folk måste tycka jag är superkonstig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brighter: Låt höra teorierna!

Jag är intresserad av människor och är djuriskt attraktiv/ung kille(farlig ligist!11) Brukar kolla vilka som går ombord på bussen så får ögonkontakt med alla, då ser de till att inte sätta sig bredvid mig typ då vi redan har en "relation", de vill hellre sitta vid någon anonym.. typ :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
En tjejkompis till mig blev uppraggad på en vanlig buss en gång, eller han kom fram och pratade och frågade om hennes nummer.
Folk brukar inte sätta sig bredvid mig, ser kanske hemsk ut eller något. Jag brukar sätta mig bredvid andra. Pratar med folk i busskurer och liknande med, folk måste tycka jag är superkonstig. 

Okej, vad tyckte hon om det då?  Hur pratar du med dom då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brighter: Aha, tänkte mer jag, jag är ju speciell osv, inte alls som dom andra 😉

Jaha, ja jag är ganska blyg 🙂

Gurksallad: Ja, jo. Men det är något att träna på.

Aa lycka till med det :D, vet inte om min blyghet kommer ändras, kan ibland vara normal och inte bli röd... Men det är inte ofta... 🙁

Gurksallad: Ja, jag förstår att det kan kännas jobbigt. I sådana lägen känner man sig liksom omringad.

aa och då hoppas jag bara att de inte ska börja prata med mig... :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
En tjejkompis till mig blev uppraggad på en vanlig buss en gång, eller han kom fram och pratade och frågade om hennes nummer.
Folk brukar inte sätta sig bredvid mig, ser kanske hemsk ut eller något. Jag brukar sätta mig bredvid andra. Pratar med folk i busskurer och liknande med, folk måste tycka jag är superkonstig. 

Nej, du verkar pratsam. Och det är väll egentligen bara bra. Men det är lite så i Sverige, att när någon kommer fram och pratar blir det en väldigt konstig situation. Fast än det egentligen inte borde vara så konstigt egentligen. Okej, nu generaliserade jag väldigt där.Men det är ju lite så här:like-a-swede.jpgblogg21dec2.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

Jag är intresserad av människor och är djuriskt attraktiv/ung kille(farlig ligist!11) Brukar kolla vilka som går ombord på bussen så får ögonkontakt med alla, då ser de till att inte sätta sig bredvid mig typ då vi redan har en "relation", de vill hellre sitta vid någon anonym.. typ :s

Haha men när dom går förbi dig kan du hälsa ju!! Jag rekommenderar saker jag typ aldrig har gjort nu men....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

like-a-swede.jpgblogg21dec2.jpg

Det är så där jag vill att de ska vara HAHHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brighter: Haha men när dom går förbi dig kan du hälsa ju!! Jag rekommenderar saker jag typ aldrig har gjort nu men....

har inga problem med den nuvarande "situationen", sällan bussarna är fulla ändå.


   
SvaraCitera