Aviseringar
Rensa alla

Häng i Stockholm helgen vecka 7/vecka 8?


Ämnesstartare

Jag har länge funderat på att ta en resa upp till Stockholm, men det har hittills inte blivit av, av diverse anledningar. Men nu tänkte jag ta tummen ur röven och faktiskt göra det någon gång under februari om jag lyckas finna sovplats.

Så skulle vara kul att träffa umare när man ändå är där! Åker i så fall antingen helgen mellan den 17 och 19 feb eller mellan 24 och 26. Beror lite på. Så tänkte om vi kanske kunde dra ihop ett gäng och hänga lite på någon pub(eller vad man nu brukar göra i Sthlm??)?
Antingen fredag eller lördag helgen jag är där. Så ja den här tråden är tänkt för att kolla om det finns ett intresse för det! Jag är rätt flexibel, så åker den helg det passar bäst för dem som vill vara med. [party]


   
Citera
Ämnesstartare

varför kan inte folk åka till örebro istället [sad][sad]
bästa staden.....................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

varför kan inte folk åka till örebro istället
bästa staden.....................

Gillar Örebro, men flest umare bor i sthlm [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

??
Dold text: var tvungen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

Gillar Örebro, men flest umare bor i sthlm [sad]

alla borde flytta till samma stad [cute] eller bygga en egen, Ungdomar City eller UM Valley. drömmmen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill jättegärna träffa dig och andra umare så jag är absolut intresserad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

händere så händere tar dagen som den kommer style


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hittar jag pengar så.. kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kommer gärna om jag är välkommen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Behöver du sovplats så kan kanske jag hjälpa dig med det. Är intressrad av träffen också btw.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om datum skulle bli satt i sten fort, och sovplats skulle erbjudas, så skulle det nog inte vara omöjligt. Frågan är dock om det är värt att dra till Stockholm av alla ställen?! Nja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

händere så händere tar dagen som den kommer style


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Brk g: händere så händere tar dagen som den kommer style

Vore dock riktigt fint med sovplats i så fall. För att vara så nära är Uppsala förvånansvärt långt borta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

alla borde flytta till samma stad eller bygga en egen, Ungdomar City eller UM Valley. drömmmen

Fina fina tanke [love]

supply:

Om datum skulle bli satt i sten fort, och sovplats skulle erbjudas, så skulle det nog inte vara omöjligt. Frågan är dock om det är värt att dra till Stockholm av alla ställen?! Nja.

Kanske värt att dra till det ställe jag är på dock? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul att det verkar finnas lite intresse i alla fall!


   
SvaraCitera